اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مازندرانی تیم ملی تکواندو نوجوانان:

با تیم دوم تکواندوی نوجوانان به ویتنام اعزام شدیم

خبرگزاری فارس: سرمربی مازندرانی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی با تیم دوم به ویتنام اعزام شدیم.

با تیم دوم تکواندوی نوجوانان به ویتنام اعزام شدیم

فیض‌الله نفجم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در کنار اعزام تیم دوم به مسابقات آسیایی برای هدایت تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر فرصت بسیار اندک داشتم.

وی بیان داشت: با توجه به حضور دو ماهه‌ام در اردوی تیم ملی، تکواندوکاران تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و تکواندوکاران با آمادگی خوب راهی رقابت‌های آسیایی ویتنام شدند.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان افزود: در این دوره از مسابقات در دو وزن تکواندوکاران انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند که در صورت کسب مدال دو وزن حتی می‌توانستیم قهرمان شویم.

نفجم در ادامه تصریح کرد: تجربه نخستین حضورم را در کادر فنی تیم ملی داشتم و با توجه به فرصت بسیار کم در اردو به نظرم توانستم انتظارات فدراسیون را تا حدودی برآورده کنم.

وی از حضور سه تکواندوکار پسر مازندرانی در این دوره از مسابقات خبر داد و اذعان داشت: سید عباس علی‌نژاد، رائد تیزکار و ابوالفضل یعقوبی به عنوان سه مازندرانی در این رقابت‌ها بودند.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: در این رقابت‌ها سید عباس علی‌نژاد پس از سه پیروزی مقابل حریفان در مرحله ما قبل فینال مقابل تکواندوکار کره‌ای باخت و به مدال برنز رسید.

این سرمربی تکواندو یادآور شد: در بخش بانوان نیز فاطمه شعبان‌نیا از تکواندوکاران نوجوان مازندرانی تیم ملی با شکست تمام حریفان با اقتدار مدال خوش رنگ طلا را بدست آورد.

نفجم تصریح کرد: مسابقات آسیایی ویتنام تمام شد و پس از استراحت چند روزه دوباره تمرین و اردوی ملی‌پوشان برای شرکت در مسابقات مختلف در تهران از سر گرفته می‌شود.

به گزارش فارس، تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی ویتنام پس از کره جنوبی نایب قهرمان شد.

فیض‌الله نفجم در کنار سرمربیگری تیم ملی تکواندو نوجوانان به عنوان رئیس هیئت تکواندو مازندران نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول