اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقات انتخابی

نفرات برتر تکواندوی قزوین انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی، نفرات برتر تیم منتخب تکواندوی جوانان و بزرگسالان استان قزوین انتخاب شدند.

نفرات برتر تکواندوی قزوین انتخاب شدند

طیار تقی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور بیش از 60 تکواندوکار در خانه تکواندوی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در وزن اول این مسابقات حامد اصلانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، سعید حیدری بر سکوی دومی ایستاد و پدرام حسن‌پور و مهران ساریخانی نیز به صورت مشترک مقام سومی این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی اضافه کرد: حسین گیلک و محمد صادقی در وزن دوم به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و بهرام ملکی و محسن زمانی نیز هر دو مقام سوم را از آن خود کردند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه مدال طلای وزن سوم این رقابت‌ها به حبیب‌الله پوردهقان رسید، تصریح کرد: محمدرضا خدایی نیز بر سکوی دومی تکیه زد و مجتبی گودرزوند چگینی و محسن آذربایجانی مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین یادآور شد: در وزن چهارم نیما رنجبرده و میلاد رشوند به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و رضا یارکه‌سلخوری به همراه امیرحسین محمدخانلو صاحب عنوان سوم شدند.

وی با بیان اینکه مصطفی احمدی در وزن پنجم صاحب گردن‌آویز طلا شد، عنوان کرد: محمدرضا طاهرخانی به مدال نقره بسنده کرد و محمد قلیچ‌افشار و ابوالفضل کوچک‌ور به طور مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

تقی‌پور افزود: در وزن ششم نیز به ترتیب مهران حقیقت و وحید فلاح‌شیروانی عناوین اول و دوم را کسب کردند و سیدمهدی حسینی و حسین شیخی‌ها مشترکا بر سکوی سومی این رقابت‌ها تکیه زدند.

وی با اشاره به اینکه حسین رحمانی مدال طلای وزن هفتم را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: حسن درویشی در این وزن مدال نقره را برگردن انداخت و حمید صادقی و حسین پاسار مشترکا سوم شدند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین همچنین یادآور شد: مصطفی معروف‌خانی و سیدعلی ابراهیمی به ترتیب سکوهای قهرمانی و نایب قهرمانی وزن هشتم را از آن خود کردند و مجتبی حبیبی و کوروش رحمانی به طور مشترک بر سکوی سوم تکیه زدند.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات انتخابی تکواندوی استان قزوین به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور که تیر ماه جاری برگزار می‌شود را کسب کردند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول