اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

کاشانی‌ها میزبان تکواندوی قهرمانی کشور شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو شهرستان کاشان گفت: این شهرستان برای نخستین بار میزبان مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور می‌شود.

کاشانی‌ها میزبان تکواندوی قهرمانی کشور شدند

عبدالله غلامرضا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور در دو رده مردان و بانوان تیرماه سال‌جاری به میزبانی این شهرستان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها 33 تیم از استان‌های سراسر کشور به علاوه یک تیم مستقل از شهرستان کاشان به همراه تیم استان اصفهان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

به گفته وی، حدود 600 نفر ورزشکار به همراه مربی و سرپرست تیم‌ها در رقابت‌های قهرمانی تکواندو مردان و بانوان رده سنی جوانان و بزرگسالان کشور شرکت می‌کنند.

دبیر هیئت تکواندو شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور نفرات اول و دوم اوزان مختلف این رقابت‌ها در رده آقایان و بانوان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود.

وی یادآور شد: مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو قهرمانی کشور 22 تیرماه سال‌جاری در باغ تاریخی فین کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان مردان و بانوان کشور به مدت پنج روز از 22 تا 26 تیرماه سال‌جاری در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کاشان برگزار می‌شود .

تکواندو شهرستان کاشان بعد از فوتبال با بیش از یک هزار ورزشکار رسمی این رشته بیشترین ورزشکار را در این شهرستان به خود اختصاص داده است اما هنوز از داشتن یک سالن اختصاصی و یک دفتر هیئت محروم است

کلنگ سالن اختصاصی تکواندو شهرستان کاشان پنجم شهریور سال 89  با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی در سایت ورزشی شهرک ناجی‌آباد به زمین زده شد اما امروز بعد از گذشت دو سال ساخت این سالن اختصاصی به کلی منتفی شده است و ورزشکاران انبوه این رشته ورزشی را همچنان در انتظار رؤیای داشتن یک سالن اختصاصی باقی گذاشته است.

خانه تکواندو کاشان قرار بود در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع شامل 600 متر مربع سوله، 500 متر مربع مهمانسرا و 130 متر مربع فضای اداری توسط سرهنگ عطابخشیان رئیس هیئت وقت تکواندو کاشان در فاز دوم ناجی‌آباد احداث شود. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول