اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم سرمربی تیم ملی

قهرمان قمی تکواندو دانشجویان آسیا به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: قهرمان تکواندو دانشجویان آسیا از سوی سرمربی تیم ملی تکواندو برای اعزام به مسابقات مهم انتخاب شد.

قهرمان قمی تکواندو دانشجویان آسیا به تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این تکواندوکار جوان و خوش آتیه سیدمحمد رفیعی است که سابقه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی و همچنین کسب مدال طلا و مقام قهرمانی مسابقات جهانی تکواندو را در کارنامه موفقیت‌های خود در این رشته ورزشی دارد.

رفیعی جوان و خوش تکنیک که پیش از این نیز سابقه حضور در ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان را دارد، بعد از مدت‌ها مورد توجه کادر فنی تیم ملی تکواندو قرار گرفت و به این ترتیب در اردوی آماده‌سازی این تیم در راه اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی حضور خواهد یافت.

حضور سه تکواندوکار جدید در اردوی تیم ملی بزرگسالان نظر سرمربی این تیم بوده و قرار شده است تمرینات تیم ملی تکواندوی بزرگسالان با حضور هشت ورزشکار فدراسیون زیر نظر کادر فنی پیگیری شود.

بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام فدراسیون تکواندو، تمرینات تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان کشورمان با حضور نفرات دعوت شده جدید همچون سیدمحمد رفیعی، امیرحسین همایونی و افشین ساکت شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

این در حالی است که فرزاد عبدالهی، مهران عسگری، پیام قبادی و روح الله ابراهیمی سه عضو تیم ملی تکواندو کشورمان برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان که به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، به تیم دانشجویان پیوستند.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو بعد از بررسی‌های لازم مجوز حضور سه تکواندوکار جدید را در اردوهای تیم ملی صادر کرد که یکی از آن‌ها سیدمحمد رفیعی قهرمان تکواندو آسیا و جهان بوده که این روزها از آمادگی مطلوبی برخوردار است.

به این ترتیب امیرحسین همایونی، افشین ساکت و سید محمد رفیعی با حضور در اردوهای تیم ملی تکواندو، روند آماده‌سازی این تیم را به همراه یوسف کرمی، کوروش رجلی، محمد خمسه، محمد باقری معتمد و مرتضی شیری پیگیری می‌کنند.

سید محمد رفیعی دارنده مدال طلای سال چهار رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در کشور کره‌ جنوبی است که یکی از مهم‌ترین افتخارات سال‌های اخیر تکواندو قم در میادین برون مرزی را به ارمغان آورد.

این تکواندو‌کار خوشنام همچنین در سال 88 در رقابت‌های تکواندو قهرمانی باشگاه‌های آسیا و همچنین در سال 89 در پیکارهای بین‌المللی تکواندو در کشور کره‌جنوبی با پیراهن تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد.

رفیعی در سال 1389 علاوه بر کسب مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی کره جنوبی در مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان آسیا در کشور امارات شرکت کرد و توانست با غلبه بر تمام حریفان، کشورمان را صاحب نشان طلا کند.

انتهای پیام/ز10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول