اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی

تکواندوکار ارومیه‌ای به مسابقات آسیایی اعزام شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی گفت: سپیده صفری به عضویت تیم ملی تکواندو نوجوانان بانوان درآمد.

تکواندوکار ارومیه‌ای به مسابقات آسیایی اعزام شد

امیرعلی علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سپیده صفری به عضویت تیم ملی تکواندو نوجوانان بانوان درآمد و به مسابقات آسیایی هوشیمینه ویتنام اعزام شد.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان کشور در روز 13 اردیبهشت عازم هوشیمینه ویتنام شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس هماهنگی داوران کیوروگی در سال جاری، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های هماهنگی سالانه داوران کیوروگی در دو بخش آقایان و بانوان چندی پیش در خانه تکواندو برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تعداد 9 هزار نفر تکواندوکار در سطح استان بیمه ورزشی شده‌اند، گفت: این مطلب بیانگر آن است که تکواندوکارانی که در سطح استان فعالیت دارند به طور قطع بیش از این تعداد است وجود این آمار بیانگر زحمات مربیان است.

علی‌پور ادامه داد: در تکواندو سرمایه‌گذاری و تلاش زیادی صورت گرفته و در این برهه باید بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی گفت: مبحث استعدادیابی به خوبی در تکواندو صورت گرفته است به طوری که هم‌اکنون در همه رده‌ها دارای تیم ملی بسیار قدرتمندی هستیم که قهرمانان ما در بیشتر میادین بین‌المللی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرده‌اند و حتی نفرات ملی‌پوش آنقدر زیاد هستند که می‌توانیم در هر رده چند تیم ملی ایده‌آل نیز داشته باشیم که این امر نشان‌دهنده قابلیت‌های بالای تکواندوی استان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تکواندو در این چند سال رشد خوبی داشته و در هر مسابقه مدال‌های بیشتری را کسب کرده است به طوری که با این حرکت در آینده می‌تواند خود را به عنوان رشته اول در کسب مدال معرفی کند و این افتخاری بزرگ برای تکواندو خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسابقات تکواندو پومسه قهرمانی استان به میزبانی شهرستان خوی در سالن ورزشی شهید شیرودی برگزار شد، گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمانی کشوری راه یافتند.

رئیس هیئت تکواندوی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در رده سنی زیر 14 سال‌ ‌محمدرضا نفعی مقام اول را کسب کرد و در زیر 18 سال‌ ‌سالار ‌نصرخانی اول شد و ‌امیررضا علی‌دوست، مهیار نژاد و امیر سالار بابالو به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول