اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی خبر داد:

راهیابی بانوی تکواندوکار آذربایجان‌غربی به مسابقات جهانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی گفت: سپیده صفری به عنوان نخستین بانوی تکواندوکار استان به مسابقات جهانی مصر اعزام ‌شد.

راهیابی بانوی تکواندوکار آذربایجان‌غربی به مسابقات جهانی

امیرعلی‌ علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آزمون‌دان سه و چهار تکواندوکاران در بخش آقایان در 29 اردیبهشت‌ماه در استان‌های فارس و گیلان برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام تا 25 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

وی افزود: مسابقات پومسه آزاد آقایان در اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه امسال نخستین بانوی تکواندوکار استان در قالب تیم ملی عازم مسابقات جهانی مصر شد، تصریح کرد: سپیده صفری تکواندوکار نوجوان این استان در وزن سوم از باشگاه شادلی ارومیه در قالب تیم ملی نوجوانان کشور عازم مسابقات جهانی مصر شد.

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی ادامه داد: این بانوی تکواندوکار در سال 90 نیز توانسته بود مدال نقره مسابقات تورنمنت بین‌المللی هامبورگ آلمان را کسب کند.

علیپور ادامه داد: در سال گذشته نیز سپیده صفری و کمیل دلپاک دو تکواندوکار شایسته استان پس از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی کسب مدال طلای این مسابقات و دعوت به اردوی تیم ملی توسط سپیده صفری را نخستین موفقیت مهم در بخش بانوان استان اعلام کرد که سال گذشته با درخشش این دختر نوجوان کسب شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در تکواندو سرمایه‌گذاری و تلاش زیادی صورت گرفته است و در این برهه باید بهره‌برداری لازم صورت بگیرد؛ با این ظرفیت تکواندو در گوانگ‌ژو خواهد درخشید.

علیپور تصریح کرد: بحث استعداد‌یابی به خوبی در تکواندو صورت گرفته است به نحوی که در شرایط کنونی در تمامی رده‌ها دارای تیم ملی بسیار قدرتمندی هستیم که در اکثر میادین بین‌المللی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرده است و حتی نفرات ملی‌پوش آن‌قدر زیاد هستند که می‌توانیم در هر رده چند تیم ملی ایده‌آل نیز داشته باشیم که همه نشان از قابلیت‌های بالای تکواندو در استان آذربایجان غربی دارد.

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان غربی با بیان اینکه رشته تکواندو در سال‌های اخیر رشد تصاعدی داشت، خاطرنشان کرد: تکواندوکاران استان در تمامی مسابقات برگزار شده مدال‌های بیشتری کسب کرده‌اند و با این حرکت تکواندو در آینده می‌تواند خود را به عنوان رشته اول در کسب مدال معرفی کند که این افتخاری بزرگ برای تکواندو خواهد بود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول