اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان خبر داد

پرداخت وام تحصیلی به بیش از 2442 دانشجو

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه زنجان از پرداخت وام تحصیلی به 2 هزار و 442 دانشجو خبر داد و اظهار کرد: وام ممتاز تحصیلی نیز به 290 نفر دانشجو ارائه شده است.

پرداخت وام تحصیلی به بیش از 2442 دانشجو

جمال داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مدیر امور دانشجویان دانشگاه زنجان در بخش‌های مختلف از مجموعه معاونت دانشجویی برای تحقق هرچه بیشتر اهداف دانشگاه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ارائه امکانات برابر و ایجاد عدالت اجتماعی از برنامه‌های این مدیریت است، افزود: ارائه خدمات رفاهی و دانشجویی براساس قانون و در چهارچوب‌های اداره رفاه، اداره خدمات دانشجویی، اداره خوابگاه، انبار و اداره تغذیه از دیگر برنامه‌های مدیریت دانشجویی است.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان اطلاع‌رسانی‌، برنامه‌ریزی و ثبت و پرداخت وام‌های دانشجویان را از برنامه‌های این معاونت دانست و افزود: برنامه‌ریزی و ثبت و پرداخت وام شهریه دانشجویان، تسویه حساب با دانشجویان، صدور دفترچه اقساط بدهی و پیگیری دانشجویان فارغ‌التحصیل، انصرافی و انتقالی از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با اشاره به نام‌نویسی و تشکیل پرونده 3 هزار و 350 دانشجوی روزانه و شبانه جدید‌الورود در مقطع کاردانی، کارشناسی، ارشد و دکتری تصریح کرد: ثبت اطلاعات 2 هزار و 520 نفر نیز در سال جاری صورت گرفته است.

داودی از اخذ تعهد محضری از یک هزار و 800  دانشجو در صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و افزود: پیگیری و رفع نواقص پرونده از طریق دانشگاه‌ها، دانشجویان و صندوق رفاه، بررسی و نام‌نویسی اطلاعات دانشجویان انتقالی در سیستم صندوق رفاه دانشجویی از دیگر برنامه‌های این مدیریت است.

وی از پرداخت وام تحصیلی به 2 هزار و 442 دانشجو خبر داد و افزود: وام ممتاز تحصیلی نیز به 290 نفر ارائه شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به پرداخت وام ممتاز ضروری به تعداد 84 دانشجوی دانشگاه زنجان یادآور شد: به 236 دانشجو نیز وام مسکن پرداخت شده است.

وی از پرداخت وام ضروری به 199 دانشجو خبر داد و گفت: وام ودیعه مسکن نیز  به 37 نفر ارائه شده است.

داودی با بیان اینکه وام شهریه دوره شبانه به یک هزار و 391 نفر پرداخت شده است، افزود: نام‌نویسی از  76 نفر از دانشجویان متقاضی مسکن مهر صورت گرفته است.

وی از ایجاد بانک اطلاعاتی از چارت تشکیلاتی و وظایف ادارات و واحدها به منظور تسهیل در اجرای ارتباطات سازمانی خبر داد و افزود: برای 9 هزار و 923 نفر از دانشجویان شاغل نیز بیمه حوادث در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به معرفی دانشجویان آسیب دیده برای  دریافت هزینه درمان تصریح کرد:عقد قرارداد بیمه خدمات درمانی در دو نوبت، از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

وی از اجرای همایش زلزله با همکاری هلال احمر در آمفی‌ تئاتر دانشکده کشاورزی این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: راه‌اندازی واحد دندانپزشکی و ارائه خدمات با 30 درصد تخفیف برای دانشجویان، کارکنان و اساتید و خانواده آنان از دیگر اقدامات انجام شده است.

داودی یادآور شد: خرید و راه‌اندازی دستگاه رادیوگرافی قسمت دندانپزشکی، ویزیت 3 هزار و 973 بیمار و بررسی گواهی پزشکی 702 نفر از دیگر اقدامات این معاونت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول