اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های فارس صورت می‌گیرد

اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده در فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز مراقبت‌های پس از زندان فارس با بیان اینکه در سال جاری اعتبار وام این مرکز، معادل 19میلیارد و 64میلیون ریال بوده است از ادامه اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزاده شده از زندان‌های فارس خبر داد.

اعطای وام خوداشتغالی به زندانیان آزاد شده در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، افسانه ایزدجو بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، وام اشتغالزایی به مددجویان آزاد شده که زیر پوشش مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان‌های استان فارس هستند با هدف اشتغال آنان در دو مرحله انجام شده است.
وی افزود: در مرحله نخست اعتبار وام به میزان 10 میلیارد و 184 میلیون ریال بوده که به بیش از 136نفر مددجو اختصاص یافته است.
ایزدجو ادامه داد: در مرحله دوم که از دی ماه جاری شروع شده است با 8 میلیارد و 880 میلیون ریال اعتبار به طور میانگین به 110 نفر وام پرداخت می‌شود و مددجویان واجد شرایط می‌توانند برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به مرکز مراقبت زندان‌های این استان مراجعه کنند.
سرپرست مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های فارس تصریح کرد: وام اشتغالزایی به افرادی اعطا می‌شود که در کمیته اشتغال مرکز مراقبت مورد موافقت قرار گیرد.
به گزارش فارس، مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های فارس به مکان جدید، شیراز، بلوار امیرکبیر، رو به روی شرکت نفت، مجتمع امیرکبیر طبقه دوم انتقال یافته است.
زندانیان آزاد شده از زندان‌های استان فارس با ارائه معرفی‌نامه از زندان می‌توانند به این آدرس مراجعه و یا با شماره تلفن 41-8391440 تماس گیرند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول