اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90 محقق شد

اعطای 100 فقره وام مقاوم‌سازی روستایی در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: در سال 90 یکصد فقره وام ویژه مقاوم‌سازی روستایی به ارزش 10 میلیارد ریال پرداخت شد.

اعطای 100 فقره وام مقاوم‌سازی روستایی در آران و بیدگل

سید محمدتقی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سال 1390 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به 100 واحد مسکونی غیر مقاومی که در روستاهای شهرستان آران و بیدگل وجود دارد، تسهیلات مقاوم‌سازی پرداخت کرده است.

وی ارزش تسهیلات یاد شده به واجدان شرایط پرداخت وام را 10 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: هر خانوار با مراجعه به بانک‌های مسکن و تجارت در روستاها و شهر آران و بیدگل تا سقف 100 میلیون ریال وام دریافت کرده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در بخش مرکزی به روستائیان روستاهای علی‌آباد و محمدآباد، در بخش کویرات به روستائیان روستاهای علی‌آباد فخره، ریجن، محمدآباد، کاغذی، قاسم‌آباد، یزدلان و حسین‌آباد و به شهرنشینان شهرهای ابوزیدآباد ،سفید شهر و نوش‌آباد وام اعطا شده است.

این مسئول با بیان اینکه این وام‌ها به افراد با شرط استفاده نکردن از وام‌های یارانه‌ای اعطا می‌شود عنوان کرد: افراد واجد شرایط دریافت وام در روستاها از سوی دهیاران و در شهرها از طریق اعضای شورای شهر معرفی می‌شوند.

خاتمی خاطرنشان کرد: وام مقاوم‌سازی با نظارت ناظر پرونده طی چند مرحله پس از بررسی مراحل ساخت و ساز به متقاضی پرداخت می‌شود.

وی در پایان از ساخت مسکن مقاوم به عنوان مأموریت اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر ساخت مسکن نام برد و اذعان داشت: در حال حاضر کار ساخت مسکن مقاوم و با کیفیت در روستاها با همکاری 12 ناظر فنی روستایی و دفتر نظام مهندسی شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول