اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اعطای 330 مورد وام اشتغال به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از اعطای 330 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد.

اعطای 330 مورد وام اشتغال به مددجویان زنجانی

علی عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در طول دهه فجر در نظر گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور اعطای وام‌های اشتغالزایی 19 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به بیمه مجریان طرح‌های اشتغال و طرح‌های خودکفایی موفق در طول دهه فجر یادآور شد: در راستای اجرای این طرح بیش از یک هزار نفر از مجریان طرح‌های اشتغالزایی بیمه می‌شوند.

وی اذعان داشت: هزینه بیمه این افراد به صورت کامل از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به حساب تامین اجتماعی واریز می‌شود.

عزیز خانی یادآور شد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته یک هزار نفر از مجریان طرح‌های اشتغال موفق زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه اجرای طرح‌های موفق و پایدار یادآور شد: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای برای علاقه‌مندان کرده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از یک هزار و 200 مددجوی زیر پوشش امداد زنجان از این طرح استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح مذکور 600 میلیون ریال است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین فضای مناسب برای ایجاد طرح‌های اشتغالزایی اضافه کرد: در این راستا 35 فضای خودکفایی با اعتباری بالغ بر 525 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد زنجان در طول دهه فجر یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از دیگر برنامه‌هایی اجرایی کمیته همیاری در طول دهه فجر است.

عزیزخانی اظهار داشت: توزیع سبد غذایی در بین مددجویان زیر پوشش امداد و تجلیل از زنان سرپرست خانوار مجریان طرح‌های اشتغال نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر توسط کمیته همیاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول