اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد ماهشهر:

مهلت اعطای وام به دانشجویان ماهشهری تا 26 شهریور است

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از مهلت اعطای وام شهریه، مسکن و ازدواج به دانشجویان ماهشهری تا 26 شهریور ماه در این دانشگاه خبر داد.

مهلت اعطای وام به دانشجویان ماهشهری تا 26 شهریور است
حسن‌علی قاضی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: متقاضیان دریافت وام شهریه باید تا 26 ماه جاری به واحد صندوق رفاه دانشگاه برای اخذ وام مراجعه کنند.
وی افزود: وام شهریه پس از انجام مراحل تکمیلی بلافاصله به دانشجویان اعطا می‌شود.
رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر تصریح کرد: وام شهریه تا سقف 500 هزار تومان به دانشجویان داده می‌شود و آنها می‌توانند از این وام استفاده لازم را کنند.
به گفته وی البته وام ازدواج و وام کمک هزینه مسکن بعد از طی یک ماه به دانشجویان داده می‌شود.
قاضی ادامه داد: تاکنون حدود 868 دانشجو برای دریافت وام شهریه، وام کمک هزینه مسکن و وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که تا آخر همین ماه به آنها وام داده می‌شود.
وی یادآور شد: دانشگاه هیچ‌گونه مشکلی برای پرداخت وام شهریه به دانشجویان ندارد و دانشجویان در صورت نیاز می‌توانند به واحد صندوق رفاه دانشگاه مراجعه کنند.
رئیس صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر خاطرنشان کرد: دانشجویان در طی مقطع تحصیلی مطمئناً دچار نوسانات مالی و کم و کاستی‌هایی می‌شوند که باید تسهیلات و شرایط لازم به‌منظور آسانی زمینه‌های تحصیل را برای آنها فراهم آورد.
وی افزود: همه اقدامات انجام شده در راستای هموار کردن شرایط تحصیلی برای دانشجویان این دانشگاه است.
قاضی در پایان اظهار داشت: امیدواریم دانشجویان در سال تحصیلی جدید بدون دغدغه سال پربار و موفقیتی را پشت سر گذاشته و مسئولان نیز در این مسیر با آنها تعامل تنگاتنگی ایجاد کند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول