اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان خبر داد:

اعطای وام ازدواج به 100 هزار نفر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان گفت: 100 هزار نفر با اعتباری بالغ 100 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سال جاری دریافت کرده‌اند.

اعطای وام ازدواج به 100 هزار نفر در استان زنجان
علی اصحابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: یکی از تعهدات صندوق مهر امام رضا (ع) ایجاد اشتغال در جامعه است که کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مصوباتی را در این راستا دارد.
وی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال استان یک هزار و 864 از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) است، افزود: تا کنون 610 نفر در سامانه ثبت شده است.
مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان تصریح کرد: 2 هزار مورد آمار تعهد اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع)  پالایش شده و به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.
وی با بیان اینکه با معرفی این 2 هزار نفر به بانک‌های عامل تا پایان بهمن ماه سال جاری همه تعهد صندوق در این راستا تحقق می‌یابد، افزود: تعهد اشتغال استان از اهداف صندوق در سال جاری است.
اصحابی با اشاره به اینکه در بخش مسکن دستگاه‌های ذی‌ربط و متولی باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: پیگیری مسکن برای افراد جامعه از سوی دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: محوریت صندوق مهر امام رضا (ع) در زمینه اشتغال، ازدواج و مسکن است که در سال جاری فعالیت‌های هر سه حوزه پیگیری می‌شود.
مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان از رشد مطلوب آمار ازدواج در سال جاری در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: افزایش تسهیلات ازدواج موجب افزایش تعداد ازدواج در جامعه شده است.
وی ادامه داد: افزایش تسهیلات ازدواج به زوجین به 5 میلیون تومان موجب افزایش آمار ازدواج در جامعه شده و براساس آمار ثبت احوال نماهنگ رشد ازدواج بالاتر از نرخ طلاق است.
اصحابی خاطرنشان کرد: در سال جاری 100 هزار نفر با اعتباری بالغ 100 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه همه 214 عنوان مشاغل دارای کد هستند، یادآور شد: مشاغلی همچون دامپروری و دامداری دارای کد نبوده و به این مشاغل تسهیلات ارائه نمی‌شود.
مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان بیان داشت: با داشتن کد برای این مشاغل دغدغه‌های ارائه تسهیلات به این مشاغل که در حوزه روستایی بیشتر مطرح است پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول