اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

اعطای وام‌های کم بهره کشاورزی در روستاهای دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از اعطای وام‌های کم بهره کشاورزی در روستاهای دشتستان خبر داد.

اعطای وام‌های کم بهره کشاورزی در روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش آبپخش اظهار داشت: در روستاهای شهرستان دشتستان نیازها و خواسته‌های گسترده‌ای وجود دارد که از تمام توان برای رفع نیازهای این روستاها بهره برده‌ایم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان خاطر نشان کرد: توجه خاص دولت‌های عدالت‌محور دکتر احمدی‌نژاد به روستاهای ایران اسلامی سبب توسعه و آبادانی روستاهای ایران اسلامی شده و در شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به این امر داشته‌ایم.

دهقان اذعان داشت: با تمام وجود تلاش کرده‌ایم در شهرستان دشتستان بر اساس اولویت‌های موجود به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که شاهد ارائه بیشترین خدمات در نقاط روستایی شهرستان دشتستان باشیم و حجم بیشتری از نیازهای روستاهای دشتستان را مرتفع سازیم.

وی با تاکید بر اهمیت روستاها در توسعه اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی تاکید کرد و افزود: روستاها محور توسعه پایدار و اشتغال هستند و باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب زمینه فعالیت روستاییان عزیز در بخش‌های مختلف بر اساس توان و پتانسیل‌ها را فراهم کنیم.

این مسئول تاکید کرد: در شهرستان دشتستان توان و ظرفیت بالا در حوزه کشاورزی وجود دارد و باید از تمام توان ‌به منظور توسعه سطح شغلی شهرستان دشتستان بهره ببریم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از راه روستایی به عنوان نیاز اساسی ایاب و ذهاب و عدم مهاجرت روستاییان به شهرها یاد کرد و بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم طرح هادی روستاها به خوبی انجام شد و رضایت‌مندی روستاییان را به دنبال داشته و باید با توسعه راه روستایی از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کرد.

دهقان از اعطای وام‌های کم بهره کشاورزی در روستاهای دشتستان خبر داد و افزود: اعطای این وام‌ها به منظور توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی شهرستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح هادی روستایی و پرداخت وام مسکن مهر روستایی و بسیاری خدمات دیگر نشان‌دهنده عزم و اراده دولت برای توسعه و عمران روستاها بوده است.

دهقان در ادامه از تصویب بودجه برای ادامه راه روستایی مشفق‌آباد ـ بنه‌عباس خبر داد و گفت: برای ادامه کار این راه روستایی بودجه‌ای مصوب شده که به فضل الهی با همت بلند مسئولان راه و شهرسازی شهرستان و استان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول