اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان زنجان خبر داد

اعطای وام 25 میلیون تومانی به نوسازی بافت فرسوده زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان زنجان گفت: برای نوسازی بافت فرسوده استان زنجان مبلغ 25 میلیون تومان وام به متقاضیان پرداخت می‌شود.

اعطای وام 25 میلیون تومانی به نوسازی بافت فرسوده زنجان
داود شامی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه وام اختصاص یافته به بافت فرسوده با سود 12 درصد و دوره باز پرداخت 15 ساله اعطا می‌شود، اظهار داشت: در سال 89 برای نوسازی یک هزار و 370 واحد بافت فرسوده هدف‌گذاری شده بود که تاکنون از این تعداد یک هزار و 341 واحد عقد قرارداد شده است.
وی با بیان اینکه امسال برای 3 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده استان زنجان برنامه‌ریزی شده تا نوسازی شوند، افزود: سهم بانک سپه از نوسازی بافت فرسوده استان 500 واحد و بانک ملی 253 واحد بود که تاکنون از سهم بانک سپه 403 مورد منجر به عقد قرارداد شده است.
مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان زنجان با بیان اینکه در مجموع از سهمیه امسال نوسازی بافت فرسوده 753 واحد به بانک معرفی شده است، خاطر نشان کرد: وام اعطایی به بافت فرسوده برای سنتی سازی 20 میلیون تومان است.
وی با اشاره به شرایط اعطای تسهیلات در بافت فرسوده یادآور شد: این وام‌ها بدون نیاز به سپرده‌گذاری به منظور احداث واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری پرداخت می‌شود.
شامی‌فرد با بیان اینکه برای دریافت وام باید بافت مورد نظر بیش از 100 متر مربع باشد، تصریح کرد: باز پرداخت وام‌های اعطایی در چهار مرحله صورت می‌گیرد.
مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان زنجان تصریح کرد: مرحله نخست باز پرداخت وام بافت فرسوده در پایان فوندانسیون، مرحله دوم در پایان اسکلت‌بندی، مرحله سوم در پایان سفت‌کاری و مرحله چهارم باز پرداخت نیز در پایان نازک کاری صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات بافت فرسوده برای دوران مدنی 11 درصد و برای فروش اقساطی 12 درصد است، خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه در مراحل مختلف صورت می‌گیرد.
شامی‌فرد به ساکنین محله‌های بافت فرسوده شهر زنجان اشاره کرد و افزود: میدان انقلاب، خیابان فردوسی، محله حسینیه اعظم، خیابان‌های شهدا، مطهری، میدان پانزده خرداد، سبزه میدان، خیابان روزبه، کوچه‌های حیدرعلی، دگرمان‌ارخی، خیابان جاده همایون و خیابان نوبهار جزو بافت فرسوده شهر زنجان محسوب می‌شوند.
مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان زنجان از خیابان‌های دروازه ارک، توحید، دروازه رشت، خواجه نصیر، فدائیان اسلام، سرچشمه، طالقانی و خیابان هفت تیر نیز به عنوان بافت فرسوده شهر زنجان یاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: ساکنان شهرهای دیگر استان از جمله شهرهای ابهر، خرم‌دره، هیدج و قیدار نیز می‌توانند از مزایای تسهیلات اعطایی به بافت فرسوده استفاده کنند.
شامی‌فرد با اشاره به دیگر مزایای استفاده از تسهیلات وام بافت فرسوده گفت: همه شهرداری‌های استان زنجان در زمینه صدور پروانه ساختمانی به متقاضیان 50 درصد تخفیف می‌دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول