اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین‌زهرا خبر داد

برپایی جشنواره بازی‌های محلی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین‌زهرا از برپایی جشنواره بازی‌های محلی بویین‌زهرا در ایام تابستان خبر داد.

برپایی جشنواره بازی‌های محلی در بویین‌زهرا

علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: توسعه فرهنگ نشاط و شادابی در بین شهروندان و ایجاد فضای صمیمی برای پیشبرد اهداف شهری بسیار مهم و اثرگذار است.

وی افزود: باید ضمن برپایی جشنواره‌های مختلف و جذاب برای شهروندان و به ویژه اقشار پرانگیزه جوان از آفت‌های اجتماعی که دامن‌گیر جامعه شده است، جلوگیری کرد.

شهردار بویین‌زهرا با بیان اینکه تعمیق اندیشه جوانان و نوجوانان با سیره اسلامی و همچنین فرهنگ‌سازی در زمینه سرگرمی بسیار ضروری و مهم است، بیان کرد: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و متولیان امور فرهنگی این است که چگونه باید از به انحراف کشیده شدن و گرایش جوانان به سوی منابع غربی جلوگیری کرد.

صفری با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده در کشور در عرصه فرهنگی و هنری تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی ویژه آشناسازی جوانان با بازی‌های محلی و برگزاری جشنواره‌های نشاط در ایام تابستان از جمله برنامه‌های شهرداری بویین‌زهرا برای اوقات فراغت جوانان است.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی از هوش و استعداد چشم‌گیری برای شکوفایی برخوردار هستند، عنوان کرد: نشاط و شادابی نسل جوان و پرتکاپوی کنونی در جامعه نیازمند مدیریت قوی است تا بتوان حداکثر بهره‌برداری را از این نیرو و نشاط به عمل آورد.

شهردار بویین‌زهرا تلاش‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را هشداری جدی برای مسئولان و متولیان امور فرهنگی و تبلیغی دانست و تصریح کرد: وظیفه‌ای که هم‌اکنون بر گردن همه مسئولان قرار دارد، مقابله جدی با تهاجم و شبیخون فرهنگی و ارزشی دشمنان است.

صفری افزود: رسانه‌ها و سایت‌های غربی تلاش می‌کنند تا جوانان و نوجوانان جوامع اسلامی را نسبت به همه اعتقادات و ارزش‌هایی که پایبند به آن هستند تضعیف کرده و سپس ضربه نهایی را برای براندازی نظام اسلامی وارد کنند.

جشنواره پرواز بادبادک‌ها نیز عصر روز گذشته با حضور پنج هزار نفر از شهروندان این شهرستان در بوستان امام علی (ع) برگزار شد.

گفتنی است در پایان این جشنواره به تعدادی از شرکت کنندگان در این جشنواره، هدایایی از سوی مسئولان حاضر در جشنواره اهدا شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول