اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بابل:

مسئولان محلی در اجرای پروژه‌های عمرانی پیشگام‌تر عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بابل گفت: مسئولان محلی در اجرای پروژه‌های عمرانی پیشگام تر از دولتمردان عمل می کنند.

مسئولان محلی در اجرای پروژه‌های عمرانی پیشگام‌تر عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن فلاح صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه کمربندی شرقی شهرستان بابل اظهار داشت: امنیت پایداری که در کشور وجود دارد و این اقتدار بی‌سابقه که در ملت است در پرتو حماسه دلاورمردانی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آفریدند.

وی افزود: در دومین دوره شورا شهر، اقدامات خوبی توسط اعضای شورا و شهرداری انجام شد ولی در سومین دوره شورای شهر در بخش احداث معابر جدید تحول چشمگیری را در شهر بابل شاهد هستیم.

این مسئول بیان داشت: امیدواریم کمربندی شرقی دوم ظرف یک سال به اتمام برسد که اگر این کمربندی به بهره‌برداری برسد کل ترافیک در بخش کمربندی شرقی حل می‌شود.

فلاح ابراز امیدواری کرد فاز سوم کمربندی شرقی در سال آینده اجرایی شود.

وی به ویژگی‌های پروژه‌های سال‌های اخیر در بابل اشاره و تصریح کرد: صرفه جویی در هزینه با استفاده از نیروهای داخلی شهرداری به جای استفاده از پیمانکاران، همه‌جانبه‌نگری و توزیع عادلانه امکانات در همه بخش‌های شهر به طور مساوی، مشارکت گسترده مردم در احداث پروژه‌ها و پیشگام‌تر بودن مسئولان  محلی در اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به دولتمردان از امتیازات مثبت در زمان فعالیت سومین دوره شورای شهر بابل بوده است.

فلاح بیان داشت: به مناسبت سوم خرداد فتح خرمشهر و روز مقاومت این کمربندی را به نام بلوار مقاومت نامگذاری می‌کنیم تا یاد و خاطره شیرین این ایام در کام مردم شهرستان بابل دوچندان شود.

انتهای پیام/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول