اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

رهبری نقشه‏خوان مسیر تعالی جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: در شرایط کنونی و با وجود فشارهای استکبار جهانی، رهبر فرزانه انقلاب نقشه‏خوان مسیر تعالی جامعه اسلامی هستند.

رهبری نقشه‏خوان مسیر تعالی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین گرامی‏داشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در دماوند اظهار داشت: در حال حاضر وظیفه همه آحاد امت اسلامی، گوش سپردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عمل به منویات ایشان است.

وی ادامه داد: معظم‏له به عنوان نقشه‏خوانی بیدار، هوشیار و آگاه به مسائل کشور، منطقه و جهان راه تعالی جامعه اسلامی را به خوبی مورد بررسی و سپس هدایت قرار می‏دهند.

علاءالدینی با اشاره به بیانات چندی پیش معظم‏له در جمع رزمندگان خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب چندی پیش در جمع کثیری از رزمندگان و ایثارگران فرمودند که "امت ایران در سه دهه گذشته نشان داده که حرکتش اصیل است".

امام جمعه دماوند ادامه داد: ایشان در ادامه فرمودند که "این امت راهی را که با انقلاب اسلامی آغاز شده، ادامه خواهد داد و خستگی در این زمینه هیچ معنایی ندارد. ادامه‏دهندگان این راه، جوانان باروحیه‏ای هستند که به مجرد آنکه دیدند عده‏ای بار مسئولیت را به زمین گذاشتند، علم را در دست گرفتند."

به گفته وی، هشدار قابل استحصال از بیانات معظم‏له در این دیدار بسیار مهم آن است که بدون شک حرکت‏های انقلابی با خستگی و بی‏حوصلگی برخی دچار اختلال نمی‏شوند و خود این افراد آگاه باشند که اگر گناهی در حوزه مسئولان ایجاد شود، ابعاد وسیعش دامان آنها را خواهد گرفت.

* آل‏سعود و آل‏خلیفه از کشتن مسلمانان ابایی ندارند

امام جمعه دماوند همچنین گریزی به تحولات اخیر منطقه و جهان داشت و گفت: آل‏سعود و آل‏خلیفه برای اهداف خاص خود در منطقه حتی از کشتن مردم مسلمان ابایی ندارند و حال، با مشاهده استقامت مردم درپی الحاق بحرین به عربستان سعودی هستند.

علاءالدینی برلزوم ورود سازمان‏های جهانی به بحرین برای رهایی مردم این کشور از چنگال ستمگران آل‏سعود و آل‏خلیفه تأکید کرد.

به گفته وی، اقدامات امروز آل‏سعود و آل‏خلیفه در قبال مردم مظلوم عربستان و بحرین تلاشی مذبوحانه از سوی حکام دست‏نشانده آمریکای جنایتکار برای فرار از منجلابی محسوب می‏شود که جریان بیداری اسلامی، آنها را در درون خود گرفتار کرده است.

علاءالدینی تصریح کرد: وضع امروز حکام خودکامه منطقه و جهان به فرد در حال غرقی شبیه است که برای نجات خود به هر دست‏آویزی چنگ می‏زند.

امام جمعه دماوند یادآور شد: باقی ماندن در مسند حکومت به هر قیمتی، یادآور همان ضرب‏المثل عربی "الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش" بوده که امروز به عنوان هدف اصلی حکام آل‏سعود و آل‏خلیفه مورد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول