اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

عقب‌نشینی 1+5 نشان از قدرت رهبری و مردم است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: عقب‌نشینی 1+5 در مقابل حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات اخیر نشان از قدرت رهبری الهی و مردم مسلمان ایران است .

عقب‌نشینی 1+5 نشان از قدرت رهبری و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش پیش‌ازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: حقانیت جمهوری اسلامی ایران در داشتن حق استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای روزبه‌روز برای جهانیان عیان‌تر شده و می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: رسوایی‌های ابرقدرت‌های ضعیف به‌خصوص شیطان بزرگ برای مردم دنیا آشکار و روشن‌تر می‌شود به نحوی که امروز شکاف میان آدمکش‌ها و غارتگران پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) به وضوح دیده می‌شود و تحریم‌های اقتصادی و غیره دامنگیر بی‌عقلان این تشکیلات غیرقانونی شده است.

وی افزود: اکنون فقر غرب بیداد می‌کند، سربازانشان نای جنگیدن ندارند و تا حرکت می‌کنند یکی پس از دیگری کشته می‌شوند؛ هر چند 33 سال مردم قهرمان ما سختی‌ها را متحمل شده‌اند ولی امروز با افتخار سرها را بالا گرفته و راست‌قامت هستند.

مقدسی تاکید کرد: به دنبال فروپاشی سرمایه‌داری دروغین کمونیستی امروزه سرمایه‌داری غارتگر امپریالیست و در راس آنها غرب در حال فروپاشی است و فردای روزگار اینها به مراتب بدتر از شوروی سابق خواهد بود و آن روز نزدیک است.

وی اضافه کرد: عقب‌نشینی 1+5 در مقابل حقانیت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات اخیر نشان از قدرت رهبری الهی و مردم مسلمان ایران است چراکه مردم جانانه پایداری و مقاومت کردند و بالاخره گردن گردنکشان را شکستند و فهماندند اینجا ایران سرزمین دلیرمردان و شیران است و روباه نمی‌تواند در مقابل آن عرض‌اندام کند و باید فرار را بر قرار ترجیح دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی در مورد عملکرد مجلس هشتم نیز گفت: مجلس هشتم هر چند ضعف داشت ولی عملکرد قابل قبولی داشت که یکی از آنها استکبارستیزی و ایستادگی در مقابل جریان‌های آمریکایی فتنه‌گران و انحراف بود و این یک پروژه ممتاز این مجلس بود.

مقدسی با بیان اینکه در مجلس نهم اکثریت با اصولگراهاست و اکثر راه‌یافتگان افراد جدید و جوان هستند، افزود: انتظار از این اصولگرایان این است که مطالبات مردم و مقام معظم رهبری را در اولویت کاری مجلس قرار دهند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی، در مورد پوست‌اندازی حزب موتلفه اسلامی گفت: عسگراولادی یکی از چهره‌های انقلابی و شخصیتی جمهوری اسلامی ایران و از بنیانگذاران حزب موتلفه اسلامی هستند و اظهاراتشان در مورد پوست‌اندازی حزب حتماً به صلاح این حزب خواهد بود و همه ما از آن استقبال کرده و می‌کنیم.

وی در پایان با مبارک شمردن ماه رجب گفت: امروز هر هتاکی و توهین به مقدسات اسلام و مسلمین محکوم به فنا است و زندگی آن هتاکان به‌سختی در حال گذران است که نمونه بارز آن سلمان رشدی بدبخت است که عامل شیاطین بوده و هست.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول