اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی اعلام کرد

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران طرح خوشه‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران در ایجاد خوشه‌های صنعتی در شهرستان خوی انجام می‌شود.

حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران طرح خوشه‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری روز گذشته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خوی اظهار داشت: طرحی با عنوان خوشه‌های صنعتی در کشور در حال اجرا است که به عنوان گام دوم دولت برای ایجاد اشتغال پایدار در بنگاه‌های کوچک و زود‌بازده است.

وی افزود: موضوع بنگاه‌های کوچک در دستور کار دولت قرار دارد و در این زمینه سعی شده تا طرح‌های تولیدی و خدماتی کارشناسی شده از تسهیلات منابع بانکی بهره‌مند شوند.

عماری از اجرای طرح خوشه‌های صنعتی برای ایجاد اشتغال در بخش صفاییه خوی خبر داد و تصریح کرد: در این منطقه شغل بیشتر مردم کشاورزی و دامداری است، از این رو ایجاد خوشه‌های صنعتی در قالب طرح‌های صنایع تبدیلی دامی و کشاورزی در اولویت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح از سرمایه‌گذاران در این بخش از نظر واگذاری زمین و ارائه تسهیلات حمایت ویژه‌ای می‌شود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوی در ادامه این جلسه از تصویب 2 هزار و 140 طرح مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای 854 طرح در این شهرستان بیش از 34 میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

حسن اسکندرزاده با تاکید بر لزوم آسیب شناسی فعالیت واحدهای تولیدی صنعتی گفت: آگاه نبودن صنعتگران و تولیدکنندگان از خدمات دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین آسیب‌های بخش تولید و صنعت استان است از این رو باید مشارکت بین واحدهای تولیدی با بخش خصوصی افزایش یابد.

وی بخش خصوصی را یک ظرفیت مهم اقتصادی خواند و خاطرنشان کرد: مشارکت سرمایه‌گذاران در فعالیت‌های تولیدی استان سبب رونق این بخش می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول