اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین:

امروز ثمره حرکت انقلاب در جهان نمایان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین گفت: امروز ثمره حرکت انقلاب در جهان نمایان و برگرفته از پیام عمیق امام(ره) به مستضعفان جهان است.

امروز ثمره حرکت انقلاب در جهان نمایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری در مراسم بدرقه کاروان 500 نفره مردم قیروکارزین به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین و سایر مسئولان محلی همراه بود، اظهار داشت: یک بعد عظمت و ماندگاری امام راحل، اخلاص ایشان است که این تحول جهانی را انجام داد.

وی تصریح کرد: امروز ثمره حرکت انقلاب در جهان پس از سال‌ها نمایان است و این حرکت‌های آزادی‌خواهانه برگرفته از نهضت بزرگ و پیام الهی امام خمینی(ره) به مستضعفان جهان است.

اکبری مقام معظم رهبری را جانشینی شایسته برای ایشان دانست و خاطرنشان کرد: حفظ و تداوم حرکت انقلاب برگرفته از الگوی امام راحل و هدایت کشتی انقلاب در میان طوفان‌ها، گرداب‌ها و هجمه‌های دشمن در داخل و خارج نشان از رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین ادامه داد: نباید حکومت و رهبری خود را با سایر نقاط جهان مقایسه کنیم، چرا که رهبری با مدیریت خود در تمام عرصه‌ها از جمله تولید علم، علوم انسانی، مدیریت فرهنگی و مدیریت سیاست خارجی و سایر عرصه‌ها باعث عزت و اقتدار کشور شده‌اند.

وی افزود: گردهمایی بزرگ عاشقان خمینی کبیر در سالروز ارتحال ایشان نشان از تداوم راه و اندیشه امام(ره) دارد.

اکبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی سال گذشته خود در مرقد امام(ره) بیان داشت: فرموده‌ها و سفارش‌های امام راحل در برابر تمام حرکت‌ها، گروه‌ها و دشمنان برای برای ما الگو و معیار است.

اکبری امام(ره) را شخصیتی با بصیرت و وصل به مکتب امیرالمومنین علی(ع) دانست و ادامه داد: آنچه که امام راحل را طبق فرموده‌های خودشان ناراحت می‌کرد، اختلاف میان مسئولان و از بین رفتن وحدت بود و منشاء اختلاف را شیطانی می‌دانستند که این خود اتحاد و همدلی مسئولان را در نظام اسلامی برای خدمت به مردم و اقتدار انقلاب، طلب می‌کند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول