اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

امام خمینی(ره) در برابر محرومان و مستضعفان رئوف و مهربان بودند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حمایت امام خمینی(ره) از محرومان و مستضعفان جامعه گفت: امام همواره به توده مردم توجه داشته و در برابر مردم رئوف و مهربان بودند.

امام خمینی(ره) در برابر محرومان و مستضعفان رئوف و مهربان بودند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی کامل و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت بود.

وی با بیان اینکه امام به عنوان شخصیتی دانشمند و عالم همواره جامعه را به سوی نیکی هدایت می‌کرد، افزود: امام راحل آشنای درد مزمن بشری بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حمایت امام خمینی(ره) از محرومان و مستضعفان جامعه تصریح کرد: امام همواره به توده مردم توجه داشته و در برابر مردم، رئوف و مهربان بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در برابر مستکبران سخت و طوفنده بود، افزود: امام راحل با همه وجود به مردم اعتقاد داشت و تشکیل انقلاب اسلامی به مردم شخصیتی ویژه بخشید.

معبودی تصریح کرد: امام نمونه‌ای از یک انسان کامل بود که همه خصایص نیک انسانی در وی جمع بود و این امر موجب می‌شد تا مردم به راحتی و با علاقه مجذوب امام شوند.

وی با بیان اینکه چکیده اندیشه‌های امام در وصیت‌نامه وی آمده است، افزود: ضروری است وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در اختیار همه قشرهای جامعه قرار گیرد.

*وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در جامعه بازخوانی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت تبیین وصیتنامه امام در جامعه تاکید کرد و گفت: باید این وصیتنامه در جامعه بازخوانی شود.

وی با بیان اینکه باید افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) در جامعه تبیین شود، افزود: امام خمینی(ره) راه اسلام را به همه افراد جامعه نشان داده و باید اقشار مختلف برای رسیدن به اسلام ناب محمدی به این راه توجه ویژه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با سیره فردی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امام راحل خاطرنشان کرد: باید این سیره به نسل جوان امروز و آینده ارائه شود.

وی با بیان اینکه هر یک از افراد جامعه به سهم خود در انتقال و تبیین اندیشه‌های امام مدیون امام هستند، افزود: باید همه افراد جامعه در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول