اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درگز:

اختلاف سلیقه نباید ما را از آرمان‌های امام(ره) دور کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه درگز گفت: نباید اجازه دهیم اختلاف سلیقه ما را از اهداف و آرمان‌های اصلی امام دور کند، باید هر دستگاهی مسائل شخصی، حزبی و غیره را کنار بگذارد و گوش به فرمان امام و مقام معظم رهبری باشند.

اختلاف سلیقه نباید ما را از آرمان‌های امام(ره) دور کند

حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تاریخ بعد از انبیای الهی و امامان معصوم کسی با ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) در صفحات خود ثبت نکرده است.

وی تصریح کرد: آرمان‌های حضرت امام(ره) آرمان‌های الهی است و این حضرت توانستند با اراده آهنین رژیم ستم‌شاهی را ساقط بکنند.

امام جمعه درگز ادامه داد: با تمام توطئه‌هایی که دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی داشته‌اند ولی جمهوری اسلامی استقرار پیدا کرد و هر چه جلوتر می‌رویم نظام استحکام بیشتری پیدا می‌کند.

یعقوبی در ارتباط با ارتباط ملت ایران با امام راحل خاطرنشان کرد: هر چه جلوتر می‌رویم شخصیت امام(ره) در جامعه بیشتر شناخته می‌شود و با تمام تلاشی که استکبار داشته است تاکنون نتوانسته است به اهداف خود دست یابد.

وی ادامه داد: این اهداف نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم با عنوان بیداری اسلامی تحقق پیدا کرده است که در منطقه شاهد آن هستیم.

امام جمعه درگز در ادامه خاطرنشان کرد: با این وجود اینکه بگوییم در همه زمینه‌ها در راستای انجام آرمان‌های امام(ره) موفق بوده‌ایم اشتباه است ولی عملکرد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع تا حدود زیادی قابل قبول بوده ‌است.

یعقوبی با اشاره به اینکه با استکبار در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: هر چقدر هم در این ارتباط موفق‌تر باشیم کار ما به لحاظ مقابله با دشمنی‌های استکبار سخت‌تر می‌شود چرا که دشمنی‌های آنان زیاد می‌شود.

امام جمعه درگز خاطرنشان کرد: استکبار با تمام تلاش خود سعی می‌کند که ملت ما را با شکست و ناامیدی مواجه سازد و ما باید با اطاعت از فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری از این موضوع جلوگیری کنیم.

یعقوبی در ادامه افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که ممکن است ما به آن در حال حاضر دچار شویم مسائل حوزه اقتصادی است که البته خود مردم و مسئولان در آن تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: یکی از محورهای مهم مقابله با این موضوع این است که به تولیدات داخلی روی بیاوریم و شعار رهبر را سرلوحه امور خود قرار دهیم و با مدیریت درست امور را پیش ببریم.

امام جمعه درگز با اشاره به اینکه یکی از محورهای صحبت‌های امام(ره) در مورد مسائل اقتصادی شعار سال بوده است، تصریح کرد: یکی از اهداف محوری امام(ره) وابسته نبودن به خارج از کشور در مسائل اقتصادی است و این امر مگر با تقویت تولید ملی محقق نمی‌شود.

یعقوبی با اشاره به آسیب‌هایی که جوانان را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: چیزی که همواره از نظر امام(ره) آسیب شناخته می‌شد عدم اتحاد و انسجام بوده است که سبب ضربه خوردن و گمراهی نسل جوان می‌شود.

وی ادامه داد: حتی در راستای نهادینه کردن شعار سال نیز باید حفظ اتحاد و انسجام یکی از وظایف اصلی مردم و مسئولان در جایگاه‌های گوناگون و رده‌های مختلف است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول