اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز همدان:

حضور در انتخابات لبیک به آرمان‌های امام، رهبری و شهدا بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز همدان گفت: حضور مردم در انتخابات لبیک به آرمان‌های امام، شهدا و رهبری بود.

حضور در انتخابات لبیک به آرمان‌های امام، رهبری و شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمرتضی حسنی‌حلم در مراسم تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از سوی نماینده منتخب همدان و فامنین در دور دوم انتخابات نهم برگزار شده بود، اظهار کرد: همه انسان‌ها مسئول هستند و مسئولیت دارند و نسبت به آنچه مسئول بوده و مسئولیت دارند باید خدا را شاکر باشند و در قبال مسئولیت در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها برای رشد یک اجتماع دخالت کنند، افزود: همه موارد در قانون اساسی ما تعریف شده است و اگر کسی طبق قانون اساسی خدمات خود را ارائه نکند به ملت و قانون اساسی کشور خود جفا کرده است.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان برنده اصلی انتخابات را مردم عنوان کرد و بیان داشت: مهم‌تر از آنکه چه کسی رأی آورده حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی و لبیک به آرمان‌های امام، شهدا و رهبری دارای اهمیت است.

وی مسئولیت نماینده منتخب را بسیار سنگین دانست و گفت: نماینده مردم شدن وظایف سنگینی را بر دوش انسان می‌گذارد که امیدواریم این نمایندگان بتوانند این مسئولیت را به خوبی بر دوش بکشند و به گفته‌های خود عمل کنند.

حسنی‌حلم وضعیت کنونی را عرصه رفاقت عنوان کرد و افزود: عرصه رقابت به پایان رسید و همه از این پس باید با یکدیگر در راستای رشد و بالندگی و حرکت به سوی تعالی کیان اسلامی گام بردارند و رقابت را به رفاقت تبدیل کنند.

وی یادآور شد: از این پس از هرگونه تخریب و شایعه و تهمت دوری شود چرا که به نفع جامعه نیست و به دور از عرف جامعه است.

رئیس ستاد اقامه نماز همدان در پایان مردم را به حمایت از کاندیداهای انتخابی حوزه‌ها فرا خواند و ابراز داشت: جامعه زمانی شکوفا می‌شود که نقد سازنده‌ای در آن حاکم باشد چرا که نقد مناسب منجر به حرکت می‌شود و هر نماینده‌ای نیاز به نقد و برنامه از سوی مردم دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول