اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ایران با اکسیر وحدت و ولایت‌پذیری بیمه شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ ایران اسلامی ما امروز با اکسیر ناب وحدت و همدلی و ولایت‌پذیری امت اسلامی بیمه شده در برابر توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان است.

ایران با اکسیر وحدت و ولایت‌پذیری بیمه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهرداری اردبیل که به همت شهرداری اردبیل در محل پل ارجستان برگزار شد، اظهار داشت: ما در تمام صحنه‌های عمرانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با نصب‌العین قرار دادن فرمان رهبر معظم انقلاب تداوم راه شهدا و حفظ وحدت و مرام اصلی انقلاب می‌توانیم به اهدافمان دست یافته و این حقیقت ارزشی را تحقق عینی بخشیم.

وی خاطر نشان کرد: در کنار این توجه و همت والا برای سرعت‌ بخشیدن به کارهای بر زمین مانده و تکمیل آنها به برنامه‌ریزی صحیح توام با زمان‌بندی مشخص و انجام کار با کیفیت و همچنین توجه به جایگاه و اهمیت کار نیاز مبرم داریم تا بتوانیم اهداف نظام اسلامی را جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاشگران بی‌نام و نشان شهرداری اردبیل که در سرما و گرما و برف و بوران و باران در اجرا و تکمیل پروژه‌ها و ساماندهی به وضعیت شهری تلاش می‌کنند قدردانی کرد و گفت: یقین داریم که عموم مردم نیز قدردان چنین زحمات صادقانه و بی‌ریا هستند.

صابری با یادآوری اینکه کشورمان ایران امروز در تمام صحنه‌ها و مبانی ارزشی به الگوی بی‌نظیر دنیا تبدیل شده است، افزود: در کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی مناسب به الگو شدن واقعی نیاز داریم تا بتوانیم در شرایط مطلوب اهداف و آرمان‌های این نظام را عینیتی جهانی ببخشیم.

این مسئول یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم را انجام کارهای با کیفیت و دادن وعده‌های صادقانه در تکمیل نهایی پروژه‌ها اعلام کرد و افزود:‌ مردم ما مردم کم‌ توقع و قدرشناسی هستند که کوچک‌ترین خدمت اسباب شعف و شور و نشاط آنها را فراهم می‌آورد و ما به عنوان خادمان نظام اسلامی وظیفه داریم اسباب این شور و شعف را به صورت فراگیر و حداقل در فاصله زمانی کوتاه فراهم آوریم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه کشور ما در سال‌های اخیر به کارگاه حقیقی عمران، آبادانی و سازندگی تبدیل شده است، بیان داشت: این حرکت ما نیز خود مبنایی در بیداری و آگاهی بخشی جهان اسلام است که می‌تواند تمام ملت‌ها را به تحرک و تکاپوی واقعی بیندازد.

صابری رعایت همه ضوابط و اصول ایمنی در انجام پروژه‌ها و ادای وظیفه حقیقی را یادآور شد و ادامه داد: رضایت مردم بزرگ‌ترین سرمایه و اسباب شکر‌گزاری از کار انجام شده است و این کارهاست که به راستی می‌تواند زمینه اعتماد و تقویت باور عمومی را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود یکی از برجسته‌ترین خصوصیات نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تنها حکومت مردم‌سالاری دینی توجه و همفکری بیشتر با مردم اعلام کرد و اظهار داشت: در نظام اسلامی ما رابطه قلبی بین مردم و حاکمیت برقرار است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول