اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

شهدای ترور در جامعه مظلوم واقع شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: شهدای ترور و نفاق در جامعه مظلوم واقع شده‌اند و امسال برنامه شناسایی این شهدا در سطح کشوری و استانی صورت می‌گیرد.

شهدای ترور در جامعه مظلوم واقع شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در نشست جمعی از مسئولان ادارات آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت شناساندن شهدای ترور در جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به مناسبت‌های مختلف ماه شهریور اظهار کرد: در این ماه شهدای بزرگی چون شهدای دولت و شهدای محراب تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ایام شهادت شهید مدنی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با کینه‌توزی این شخصیت‌های بزرگ، شهدای دولت و شهدای بزرگوار دیگر را از دست ما گرفتند ولی شهدا به آنجه می‌خواستند رسیدند.
وی ادامه داد: شخصیت‌های بزرگی چون آیت‌الله قاضی و شهید مدنی در منطقه حساس آذربایجان نقش مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی داشتند و اگر این بزرگان نبودند انقلاب اسلامی با مشکلات بزرگی مواجه می‌شد.
پورجمشیدیان بیان کرد: بخش قابل توجهی از مردم و مسئولان شهدای ترور را آنگونه که هست نمی‌شناسند و امسال در مجموعه بسیج شناساندن شهدای ترور به صورت کشوری دنبال می‌شود.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: علاوه بر شهدای ترور جانبازان و آسیب‌دیدگان ترور در استان وجود دارند که خاطرات ارزشمندی نزد این افراد وجود دارد.
وی بیان کرد: این افراد و چهره‌های ارزشمند برای تثبیت انقلاب تلاش کردند و در راستای معرفی شهدای ترور و نفاق امسال به صورت جدی اقدام می‌شود.
فرمانده سپاه عاشورا، بر ارتقای هویت معنوی بسیج تاکید کرد و گفت: ارتقای اعتقادی، سیاسی و توجه به ارزش‌ها یک رسالت مهم برای بسیج است و در همین راستا برنامه‌های مختلف برای سطوح و سنین مختلف برگزار می‌شود.
پورجمشیدیان یادآور شد: ارتقای معنوی بسیجیان باید به صورت عمیق دنبال شود تا دینداری در عمق وجود بسیجیان نفوذ کند.
وی، با انتقاد از نگاه ابزاری به بسیج اظهار کرد: اگر بسیجی شدن با هدف دست یافتن به جایگاه و مقام باشد در ماموریت‌های خود موفق نبوده‌ایم.
پورجمشیدیان، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه مظلوم دانست و گفت: بی‌توجهی به این فرهنگ در شهرها و روستاها مشاهده می‌شود و بسیج باید تلاش کند در راستای احیای این فرهنگ دینی تلاش کند.
فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: کار تشریفاتی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید جای خود را به کار عملی در این زمینه دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول