اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر:

برای شناساندن شهدای ترور به مردم غفلت کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر با اشاره به 130 شهید ترور استان خراسان رضوی گفت: در پرداختن به شهدای ترور غفلت کرده‌ایم.

برای شناساندن شهدای ترور به مردم غفلت کرده‌ایم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی صبوری عصر امروز در نخستین یادواره شهدای ترور استان خراسان رضوی توجه و شناساندن به ابعاد شخصیتی شهدای ترور را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و اظهار داشت: در پرداختن به شهدای مظلوم ترور غفلت کرده‌ایم.
وی به ترور شخصیت‌های برجسته‌ای همانند شهیدان مطهری و هاشمی‌نژاد اشاره کرد و افزود: شهدای ترور کسانی بودند که چه در مبارزه با رژیم سابق پهلوی و چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده‌اند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر سخنان رهبری در ارتباط با اینکه نگذارید یاد شهدا از ذهن مردم پاک شود را سبب برگزاری نخستین یادواره شهدای ترور استان خراسان رضوی خواند و تاکید کرد: انعکاس شخصیت و افکار شهدای ترور و نیز افشای چهره‌ی واقعی منافقان کور دل به عنوان عامل ترورها از اهداف برگزاری یادواره شهدای ترور است.
وی افشای ماهیت جریانات انحرافی در کشور را که امروز درصدد براندازی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند را از جمله اهداف دیگر برگزاری یادواره شهدای ترور عنوان و تصریح کرد: بسیج در استان خراسان رضوی نزدیک به 200 یادواره برگزار کرده است اما به لحاظ توجه به شهدای ترور این نخستین یادواره است.
صبوری تجلیل از خانواده‌های شهدای ترور و نشر فرهنگ شهید و شهادت را از دیگر اقدامات یادواره شهدای ترور نام برد و بیان داشت: باید نسبت به شناخت شهدای ترور به وسیله چاپ کتاب و دیگر اقدامات به مردم، جامعه را از این سرمایه‌گران‌قدر بهره‌مند سازیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول