اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل دفتر منابع انسانی استانداری قزوین:

دستگاه‌های استان قزوین با رویکردی جدید ارزیابی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استان قزوین گفت: کارگروه تحول اداری استان قزوین در سال جاری با رویکری جدید به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی این استان خواهد پرداخت.

دستگاه‌های استان قزوین با رویکردی جدید ارزیابی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید‌کریم حسینی ظهر امروز در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان قزوین که در سالن جلسات معاونت نیروی انسانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه ارزیابی دستگاه‌ها از نزدیک به یک دهه  گذشته در کشور انجام می‌شود، اظهار کرد: نزدیک به یک دهه است که دستگاه‌ها در کشور ارزیابی می‌شوند، لذا امروزه ارزیابی دستگاه‌ها به یک مقوله مدیریتی مهم در کشور تبدیل شده است که می‌تواند فعالیت‌های یک دستگاه را در طول سال کاری قبلی از آن مورد سنجش قرار دهد.

وی خاطر‌نشان کرد: این روند ارزیابی از سال‌های ابتدایی خود با فراز و نشیب‌ها و تفاوت‌هایی همراه بوده و هر سال تلاش شده تا این ارزیابی به دقیق‌ترین شکل ممکن انجام شود؛ اما امسال به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم اعلام کنیم ارزیابی دستگاه‌ها در استان قزوین بدون اعمال نظر شخصی و با دیدگاهی متفاوت از سال گذشته خواهد بود.

کارگروه‌های تخصصی دستگاه‌ها را ارزیابی می‌کنند

مدیر‌کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین با اشاره به اینکه کارگروه‌های تخصصی به بررسی شاخص‌های تخصصی دستگاه‌ها خواهند پرداخت، بیان کرد: شاخص‌های اختصاصی با مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استانداری قزوین بررسی می‌شوند.

حسینی توسعه دولت الکترونیک را از مسئولیت‌های مدیر‌کل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری دانست و گفت: دولت الکترونیک از مباحثی است که تأکید فراوانی روی آن انجام شده است؛ لذا کارشناسان تخصصی به بررسی این بحث خواهند پرداخت.

وی ساختارها و مدیریت عملکرد را نیز با مسئولیت مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری دانست و ادامه داد: سلامت اداری و پاسخگویی با مسئولیت دفتر مدیریت و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری قزوین انجام می‌شود

مدیر‌کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین خاطر‌نشان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی با مسئولیت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بررسی می‌شود.

تعلل در ارائه اطلاعات به ضرر دستگاه‌ها است

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین با گلایه از برخی از دستگاه‌های استان عنوان کرد: تا‌کنون بیش از 75 فرم اطلاعات به دستگاه‌ها مخابره شده است‌.

حسینی ادامه داد: در این شرایط تنها 36 دستگاه فرم اطلاعات خود را به صورت کامل ارائه داده‌اند، از این میان 9 دستگاه اطلاعات ناقص تحویل داده و باقی دستگاه‌ها هنوز فرم خود را ارسال نکرده‌اند

وی با اشاره به اینکه این کار می‌تواند در نهایت به ضرر خود دستگاه ها باشد، گفت: تعلل در ارائه اطلاعات مدت‌زمان رسیدگی و بررسی را برای کارشناسان محدود‌تر می‌کند و این نگرانی به وجود خواهد آمد که اطلاعات به طور دقیق بررسی نشوند.

79 درصد مردم استان قزوین از عملکرد دستگاه‌ها رضایت دارند

وی در بخش دیگری از این جلسه به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و اضافه کرد: نظرسنجی مردمی از دستگاه‌ها نتیجه رضایت‌مندی 37/79 درصدی مردم را داشته است.

حسینی در پایان گفت: در سال 88 هزار و 18 نفر در این نظر‌سنجی شرکت کردند که این رقم در سال 89 به هفت هزار و 276 نفر رسید.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول