اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌های 15 خرداد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌های 15 خرداد تاکید کرد.

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌های 15 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکر‌الله کاظمی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 15 خرداد گفت: شهرستان زنجان همواره در اجرای برنامه‌های مختلف جمعی موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرا شده در شهرستان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های ستاد محرم و برگزاری انتخابات از جمله برنامه‌هایی بود که به شکل مطلوبی در سطح شهرستان زنجان انجام شده است.

معاون فرماندار زنجان همچنین با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت و ایام فاطمیه در شهرستان زنجان در سال جاری افزود: اجرای مطلوب برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان زنجان برای اجرا در طول هفته زن از دستگا‌ه‌های اجرایی خواست همکاری لازم را در اجرای برنامه‌های این هفته داشته باشند.

کاظمی همچنین نمایشگاه حجاب و عفاف را از برنامه‌های شهرستان در هفته زن عنوان کرد و افزود: همکاری تشکل‌های مردمی در اجرای مناسب برنامه‌های این هفته موثر است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های سوم خرداد اضافه کرد: در اجرای برنامه‌های این روز تلاش می‌شود، عملیاتی که توسط رزمنده‌های زنجانی صورت گرفته به تصویر کشیده شود.

معاون فرماندار زنجان گلباران مزار شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی و پروژه‌هایی که قابل افتتاح هستند، را نیز از دیگر برنامه‌های شهرستان زنجان در سوم خرداد عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: امسال سالروز رحلت این بزرگوار با 13 رجب در یک روز است و باید مسئولان اجرایی اقدامات لازم را در برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام دهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول