اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

دستگاه‌های اجرایی با روابط عمومی ضعیف رو به زوال می‌روند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: هر دستگاه و سازمانی اگر روابط عمومی قوی نداشته باشد رو به زوال گام برمی‌دارد.

دستگاه‌های اجرایی با روابط عمومی ضعیف رو به زوال می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدظاهر سیاوش صبح امروز در جمع روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر این شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات هستیم باید به گونه‌ای عمل کرد که بازخورد و بیلان کار ادارات و نهادها مشخص شود.

این مسئول گفت: این قشر باید با اطلاع‌رسانی به موقع، شکار به موقع صحنه‌ها و دید وسیعی که دارند بتوانند بر جامعه اشراف کامل داشته باشند.

سیاوش افزود: روابط‌ عمومی‌ها فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، بایدها و نبایدهای جوامع مختلف را شناسایی و نحوه  برخورد و معاشرت افراد مختلف را برای برخورد متقابل یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین تمامی ادارات و نهادها با یکدیگر، مردم و جامعه هستند، افزود: برای موفق شدن در انجام رسالت خود همواره باید جلوتر از افکار عمومی حرکت و پیش‌بینی کنند که افکار عمومی در آینده ممکن است چه نیازها و انتظاراتی داشته باشند.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: روابط عمومی باید بتواند از دستاوردهای جدید و ارتباطاتی که در دنیا در حال تغییر و تحول است بهره جسته و برای رشد و ترقی به آنها توجه داشته باشند.

سیاوش در ادامه گفت: با توجه به پیشرفت‌های الکترونیک در همه عرصه‌ها، روابط عمومی‌ها باید بتوانند با علوم روز آشنا شده و جدیدترین فناوری‌ها در این عرصه را برای بالا بردن سطح عملکرد خود به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه برای تحول در روابط عمومی آموزش نیروی انسانی، تغییر و تحول محیط اداری و فناوری اطلاعات اقتضا می‌کند که مدیریت روابط عمومی رفتار دموکراتیک را برای مشارکت نیروها در محیط سازمانی و خارج از آن نهادینه سازد، افزود: روابط‌ عمومی‌ها باید فلسفه وجودی مدیریت را با ایجاد جاذبه، تشویق، رفتار خردمندانه و مشارکت جویانه دنبال کنند.

سیاوش خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، باید با شرح وظایف روابط عمومی‌ها آشنایی داشته باشند تا آنها را یک عکاس، خبرنگار، پوستر چسبان، پلاکارت نویس ندانند.

وی گفت: مدیران باید بدانند روابط عمومی‌ها آینه تمام نمای سازمان، مبلغ، منادی، چشم بینا و گوش شنوای خوبی برای ادارات و مشاور و برنامه‌ریز عالی برای مدیر مجموعه هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر روابط عمومی‌ها ضعیف عمل کنند سازمان رو به زوال خواهد رفت، گفت: درست است امروزه رسانه‌های عمومی و جراید نقش اساسی را برای اطلاع رسانی ایفا می‌کنند ولی روابط عمومی از طریق نطق قوی، سخن شیوا و رسا در مجالس، محافل، سمینارها و جلسات می‌توانند رسانه ای قوی برای سازمان خود باشند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول