اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

دستگاه‌های اجرایی گناباد از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی سعی کنند از خرید و مصرف کالاهای خارجی خودداری و از مواردی که مشابه داخلی و تولید ملی است، استفاده کنند.

دستگاه‌های اجرایی گناباد از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: برای بهره‌وری مناسب از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش اشتغال و تولید بیشتر باید تلاش زیادی صورت گیرد.

وی افزود: باید به کار به عنوان یک فضیلت نگاه شود و از سرمایه‌گذاری به عنوان یک ارزش یاد شود.

صفایی از مسئولان شهرستان خواست تا برای رفع مشکلات و موانع تولید واحدهای صنعتی مساعدت و نهایت همکاری را داشته باشند.

وی گفت: اداره صنایع و معادن شهرستان ضمن انعکاس مشکلات واحدهای تولید و رفع موانع موجود پیگیری فعالیت بیشتر صنعت و معدن و تجارت در استان باشد.

فرماندار گناباد ادامه داد: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل از کارآفرینان در دهم تیرماه را در دستور کار خود قرار دهند.

صفایی تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم به منظور ایجاد یک بانک اطلاعاتی از تولید کنندگان گناباد برای بهره‌وری در سایت‌ها توسط اداره تعاون کار و امور اجتماعی صورت پذیرد.

فرماندار گناباد خطاب به مدیران بانک‌ها این شهرستان گفت: سعی کنید برنامه‌ریزی لازم به منظور تخصیص 25 درصد منابع داخلی خود را به بخش کشاورزی در دستور کار قرار دهند که این امر قبلاً متاسفانه صورت نمی‌گرفت.

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان برنامه‌ریزی لازم موضوع طرح استاد شاگردی با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلات دانشجویان و دانش‌آموزان در دستور کار خود قرار دهد.

صفایی گفت: سازمان تعاون روستایی با توجه به مصوبات جلسه گذشته کارگروه اشتغال در ارتباط با تولید و بسته‌بندی تخم‌مرغ‌های محلی به منظور جمع‌آوری و عرضه به بازار مصرف اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی که با مسائل فرهنگی در ارتباط هستند، برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های لازم برای جلوگیری از تبلیغ کالاهای خارجی و تشویق مصرف کالاهای داخلی را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار گناباد افزود: دفتر فنی فرمانداری همراه با اداره مسکن و شهرسازی پی‌گیر زمین مرکز آموزش و حرفه‌آموزی زندانیان گناباد جهت واگذاری آن باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول