اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه عشایر و طبیعت کهگیلویه و بویراحمد در تهران

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه عشایر و طبیعت کهگیلویه و بویراحمد در تهران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عشایر و طبیعت کهگیلویه و بویراحمد در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسحاق آقایی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه به منظور تشریح موفقیت‌ها و برنامه‌های این حوزه اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی عشایر و طبیعت استان کهگیلویه و بویراحمد به همت حوزه هنری استان برگزار شد.

این مسئول گفت: در این نمایشگاه تعداد 20 اثر نقاشی با موضوع عشایر و طبیعت استان کهگیلویه و بویراحمد از آثار سید علی قاسمیان نقاش خوش‌ذوق هم استانی روز جمعه پنجم خردادماه در تهران به دید عموم گذاشته شد.

قائم‌مقام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: قاسمیان نزدیک به 20 سال است که در آموزشگاه‌های مختلف در رشته نقاشی تدریس می‌کند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن هر چه بهتر هنرمندان مستعد این استان و به معرض دید عموم گذاشتن توانمندی‌های آنان و همچنین آشنایی پایتخت‌نشینان با استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا تاریخ دهم خرداد ماه در نگارخانه نقش جهان تهران دایر است.

آقایی از درخشش هنرمند حوزه هنری این استان در جشنواره ملی فرهنگی و هنری اعتکاف خبر داد و گفت: سیده فاطمه صداقتی‌نیا شاعره این استان در جشنواره ملی و فرهنگی اعتکاف در بخش قطعه ادبی برگزیده شد.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی فرهنگی اعتکاف با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه برگزار شد و به برگزیدگان نیز هدایایی اهدا شد.

آقایی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی و فرهنگی اعتکاف به منظور تبیین و تعمیق‌بخشی به فرصت سه روزه اعتکاف در چهار رشته داستان، شعر، قطعه ادبی و خاطره‌نویسی برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول