اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهور:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت فعالیت‌های دولت است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور گفت: تکمیل طرح‌های قدیمی و نیمه‌تمام اولویت فعالیت‌های دولت در سال جاری است.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت فعالیت‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، جلیل بشارتی عصر امروز در جلسه با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در روستای صعب‌العبور "اینی" اظهار کرد: فعالیت‌ها باید در راستای خدمات‌رسانی به مردم باشد.

وی بر بازدید تمام مسئولان از مناطق محروم و دورافتاده تاکید کرد و افزود: جاده نیاز ضروری مردم است و باید به این امر توجه ویژه شود.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تکمیل طرح‌های قدیمی و نیمه‌تمام را اولویت فعالیت‌های دولت در سال جاری دانست و تصریح کرد: پروژه‌های باقیمانده از گذشته باید تا پایان دولت دهم به پایان برسد.

بشارتی جاده پیش‌کلیجان به کلیشم با 17.5 کیلومتر، از مسیرهای مهم روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسیر جاده سی‌پل به شوییل 5.5 کیلومتر است و برای اتمام آن باید تلاش بیشتری انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به تخریب پل عابر روستای "اینی" گفت: پل مذکور سه روستای "اینی"، "وربن" و "سورکله" را به‌هم وصل می‌کرد.

محمد اکبرزاده از اجرای بازسازی پل روستای "اینی" به‌زودی خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم بازسازی پل روستای "اینی" تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام برسد.

وی، اعتبارات بازسازی پل "اینی" را از محل اعتبارات توسعه روستایی گیلان عنوان کرد و بیان داشت: اعتبارات اولیه طرح مذکور 30 میلیون تومان برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در جلسه با مشاور رئیس جمهور و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در روستای "اینی" رودسر به احداث جاده روستایی توسه‌چالک اشاره کرد و گفت: طول مسیر این طرح 3.5 کیلومتر است و در برنامه کاری راه و شهرسازی گیلان قرار می‌گیرد.

حجت شعبانپور تامین اعتبار محور سی‌پل به شوییل را از دیگر برنامه‌های در حال اقدام راه و شهرسازی گیلان ذکر کرد و بیان داشت: طول مسیر مذکور 10.5 کیلومتر است و تعریض، بهسازی و آسفالت بخشی از مسیر در سال جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به مسیر آسمان‌رود، سارم و نیاسم به طول 10.5 کیلومتر، تصریح کرد: عملیات احداث این پروژه با تخصیص اعتبارات در سال جاری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول