اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در اردبیل آسیب‌شناسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح‌های عمرانی نیمه تمام که به دلایلی در استان نیمه کاره مانده‌اند آسیب‌شناسی شده و شناسایی آسیب‌پذیری این طرح‌ها در دستور کار است.

طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در اردبیل آسیب‌شناسی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، ایرج بیگدلو در جلسه کارگروه تخصصی عمرانی و تاسیسات پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل در کاهش بروز حوادث غیرمترقبه نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اهمیت تأسیسات پدافند غیرعامل در پروژه‌های عمرانی که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‌پذیری می‌شود، افزود: تأسیساتی که از اهمیت حیاتی برخوردار هستند باید از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به شکل مناسب ارزیابی شده و چگونگی امداد‌رسانی و انجام کارهای پیشگیرانه در آن احصا و مورد توجه قرار گیرد.

بیگدلو خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: بررسی و شناسایی آسیب‌پذیری طرح‌های عمرانی در اولویت کاری قرار گرفته و همچنین در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور کاهش آسیب‌پذیری به شناسایی و طبقه‌بندی زیر ساخت‌ها از جمله پل‌ها و جاده‌ها مد نظر قرار گیرد.

این مسئول توجه به ضرورت پدافند غیرعامل در پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین مسایل ایمنی پروژه‌ها دانست و ابراز داشت: برای هیچ پروژه‌ای بدون فراهم کردن زمینه عملیاتی پدافند غیرعامل و مجوز ماده 215 اجازه آغاز عملیات اجرایی داده نمی‌شود بلکه پیش‌بینی مورد نیاز در بروز حوادث غیرمترقبه و مقاومت کار از جمله اقداماتی است که در پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی باید رعایت کنند.

معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل در پایان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به شناسایی و تهیه عناوین طرح‌های پدافند غیرعامل مورد نیاز خود اقدام و برای بررسی و تصمیم‌گیری لازم در اسرع وقت به دبیرخانه کار گروه عمرانی و تأسیسات پدافند غیرعامل استان ارائه کنند.  

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول