اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مشکلات 6 طرح نیمه‌تمام صنعتی جم برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مشکلات شش طرح نیمه‌تمام صنعتی جم برطرف می‌شود.

مشکلات 6 طرح نیمه‌تمام صنعتی جم برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، اسماعیل مرحمتی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان صنعت و معدن استان با مدیران شهرستان جم اظهار داشت: با توجه به اینکه سال جاری به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، انتظار داریم تمام بخش‌های مختلف سازمان حرکت در مسیر تدابیر و رهنمودهای معظم‌له را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت پس از ادغام با نهادها و بخش‌های گسترده‌ای از جامعه در ارتباط است که انتظار داریم با پیگیری مسائل و مشکلات همه بخش‌های مرتبط، با تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان سازمان عزمی جدی انجام بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در ادامه با تقدیر از مسئولان در تنظیم بازار استان اذعان کرد: تنظیم بازار در ایام پایانی سال 90 و نوروز91 با اهتمام و جدیت تمام با زحمات و تلاش کارکنان سازمان انجام شد و موجب رضایت‌مندی مردم و شهروندان بوده که قابل تقدیر و تشکر است.

وی یادآور شد: از اولویت‌های مهم کاری ما در سال جاری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی است که پیشرفت فیریکی آنان بالای 60 درصد باشد.

مرحمتی افزود: در شهرستان جم تعداد 6 طرح صنعتی نیمه‌تمام وجود دارد که پیش‌بینی اشتغال 90 نفر را تشکیل می‌دهد که سعی و تلاش داریم مسائل و مشکلات آنها را برطرف کنیم تا تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری همه مردم و مسئولین باید تلاش و کوشش مستمر خود را در پیشرفت این امر محقق کنند.

مرحمتی قول داد تلاش خود را در راستای انجام دادن موارد مطروحه در جلسه به کار گیرد و مشکلات واحدهای شهرستان جم را برطرف کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول