اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش اصفهان مطرح کرد؛

طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی اصفهان چشم انتظار اعتبار

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح این استان به دلیل تخیص نیافتن اعتبار متوقف شده‌است.

طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی اصفهان چشم انتظار اعتبار
علیرضا غیور امروز در حاشیه سفر به کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نزدیک به 270 طرح نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد که نیازمند اعتبار است.
وی در عین حال از افزایش 15 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان در سال 90 خبر داد و افزود: 12 میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان اصفهان در سال جاری است که برای توسعه زیرساخت‌های ورزش استان اختصاص یافته‌است.
معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ناکافی بودن این میزان اعتبارات برای تکمیل طر‌ح‌های نیمه‌تمام ورزشی این استان تصریح کرد: با توجه به پائین بودن سرانه فضاهای ورزشی استان اصفهان نسبت به سرانه فضاهای ورزشی کشور این میزان اعتبار برای ارتقای سرانه ورزشی استان به میانگین کشوری جوابگو نیست.
وی میانگین سرانه ورزش استان اصفهان را 29 سانتی‌متر مربع و میانگین کشوری را 50 سانتی‌متر مربع عنوان و خاطرنشان کرد: هدف اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان در یک برنامه‌ریزی پنج ساله نزدیک شدن میانگین سرانه ورزشی این استان به میانگین سرانه ورزشی کشور است. 
مسئول هماهنگی امور فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان اصفهان افزود: این اداره کل را یکی از معدود دستگاه‌های استان است که اعتبارات جاری آن در سال 90 رشد داشته است. 
غیوری یادآور شد: اعتبارات جاری اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان در سال جاری نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است. 
وی با اشاره به تخصیص 100 درصدی اعتبارات حدود چهار میلیارد و 100 میلیون تومانی جاری سال گذشته یادآور شد: این میزان اعتبار امسال به پنج میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش یافته است.
به گفته وی امیدواریم با اختصاص و تأمین این میزان اعتبارات، از ورزش شهرستان‌ها حمایت‌های لازم انجام شود تا مشکلات ورزش شهرستان‌های استان اصفهان در بخش‌های مختلف برطرف شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول