اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان تهران خبر داد:

تامین اعتبارات طرح‏های نیمه‏تمام ورزشی دماوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان تهران از تامین اعتبارات طرح‏های نیمه تمام ورزشی شهرستان دماوند از محل بودجه سال جاری خبر داد.

تامین اعتبارات طرح‏های نیمه‏تمام ورزشی دماوند
سیدرضا افتخاری در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: با اختصاص اعتبارات لازم، اجرای طرح‌های نیمه‏تمام مصوب سفر دور دوم هیئت دولت به شهرستان دماوند با شتاب ادامه می‏یابد و به اتمام خواهد رسید.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های ورزشی شهرستان دماوند مانع بلند و مشکل حادی وجود ندارد.
افتخاری از ایجاد سالنی جدید در منطقه مهرآباد رودهن خبر داد و افزود: مجموعه تربیت بدنی استان تهران علاوه بر ادامه ساخت‏وساز طرح‌های نیمه‏تمام مصوب سفر هیئت دولت نسبت به ایجاد سالنی دیگر در منطقه مهرآباد رودهن پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
مدیرکل تربیت بدنی استان تهران با اشاره به دلایل ایجاد این سالن در مهرآباد خاطرنشان کرد: مهرآباد از جمله مناطق روستایی پرجمعیت بخش مرکزی رودهن شهرستان دماوند محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر این تا چندی دیگر تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی احداثی در قالب طرح مسکن مهر در این ناحیه تحویل متقاضیان می‌شود.
افتخاری ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، با عنایت به بازدید امروز و وجود چنین قابلیت‌هایی موجبات پیگیری ساخت یک سالن ورزشی دیگر برای برگزاری ورزش‌های گروهی در مهرآباد انجام خواهد شد.
مدیرکل تربیت بدنی استان تهران از تجهیز دیگر سالن ورزشی مهرآباد خبر داد و گفت: در ایام هفته دولت و همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر سالنی در روستای مهرآباد رودهن به بهره‏برداری رسید.
وی تصریح کرد: اما فضای این سالن برای انجام ورزش‌های گروهی مورد علاقه جوانان نظیر فوتسال، بسکتبال و والیبال چندان مناسب نیست.
افتخاری ادامه داد: از این رو مجموعه تربیت بدنی استان تهران نسبت به تجهیز این سالن برای انجام ورزش‌های رزمی و همچنین کشتی همکاری لازم را مبذول خواهد داشت.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول