اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خبر داد:

اختصاص 1150 میلیارد تومان به طرح‏‏های نیمه‌تمام همدان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان گفت: از محل تسهیلات دور چهارم سفر هیئت دولت به استان همدان اختصاص هزار و 150 میلیارد تومان اعتبار به منظور افزایش سرمایه در گردش بانک‏‏ها و تکمیل طرح‏‏های نیمه‌تمام استان مصوب شد.

اختصاص 1150 میلیارد تومان به طرح‏‏های نیمه‌تمام همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‏‏حیدر نوری ‌در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان همدان اظهار کرد: افزایش دو برابری اختیار بانک‏‏ها نسبت به سال‌های گذشته به منظور ارزیابی طرح‏‏های تولیدی و اقتصادی استان در حال ابلاغ است که این مهم در نهایت سبب افزایش گردش مالی بانک‏‏های عامل می‌شود.
وی با اشاره به دغدغه کشاورزی در استان همدان افزود: در حال حاضر دولت علاوه بر ارائه 15 درصد تسهیلات به کشاورزان 85 درصد از منابع مورد نیاز را برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به صورت بلاعوض در اختیار کشاورزان قرار می‏‏دهد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان خاطرنشان کرد: حمایت‏‏های دولت از بخش کشاورزی موجب صرفه‏‏جویی، استفاده مطلوب از منابع آبی، افزایش درآمد کشاورزان و در نتیجه تغییر مکانیزم کشاورزی از سنتی به صنعتی می‌شود.
وی با اشاره به دور چهارم سفر هیئت دولت به استان همدان گفت: هزار و 150 میلیارد تومان تسهیلات که از دور سوم سفر اجرایی نشده بود به منظور افزایش سرمایه در گردش بانک‏‏ها و همچنین تکمیل طرح‏‏های نیمه‏‏تمام از محل تسهیلات دور چهارم سفر به استان اختصاص یافت.
نوری خاطرنشان کرد: 28 طرح بزرگ استان نیازمند 10 هزار میلیارد سرمایه ریالی و 2 میلیارد و 100 میلیون دلار سرمایه ارزی است و همچنین 88 طرح با اعتباری بالغ بر 42 هزار میلیارد ریال سرمایه ریالی و 372 میلیون یورو سرمایه ارزی، نیاز به فاینانس‏‏های خارجی دارد.    
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول