اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت استانداری کردستان است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از اتمام طرح‌های نیمه‌تمام به عنوان اولویت استانداری در سال جاری نام برد و گفت: این مهم به جد دنبال می‌شود.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت استانداری کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی اظهار داشت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام سال‌‌های گذشته ضمن جلب اعتماد مردم به نظام، موجبات نشاط و امیدواری بیشتر در آحاد مختلف مردم را فراهم می‌کند. 

وی اضافه کرد: یکی از تاکیدات رئیس جمهور به استانداران به ثمر رساندن برنامه‌های دولت در بخش‌های گوناگون از جمله اتمام پروژه‌های مسکن مهر و طرح‌های مهر ماندگار است که در راستای تحقق این اهداف مسئولان اجرایی استان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

استاندار کردستان با اشاره به نشست هفته گذشته استانداران سراسر کشور با رئیس جمهور اظهار داشت: یکی از تاکیدات همواره رئیس جمهور به استانداران به ثمر رساندن برنامه‌های دولت در بخش‌های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال برای جوانان، توسعه کشاورزی و صنعت، کنترل بازار و اتمام پروژه‌های مسکن مهر و طرح‌های مهر ماندگار است.

شهبازی افزود: دولت عدالت محور نهم و دهم با اجرای طرح‌های بزرگی چون مسکن مهر و هدفمند کردن یارانه‌ها نشان داد که قادر به حل بسیاری از مشکلات کلان و اساسی کشور است.

استاندار کردستان همچنین خاطرنشان کرد: دولت در سال‌های اخیر توانسته با مدیریت منابع و هزینه‌ها بر بسیاری از فشارهایی که از سوی کشورهای خارجی و به ویژه غرب بر میهن اسلامی وارد شده است به درستی مقابله کرده و ضمن نشان دادن چهره‌ای قدرتمند و با عزت از ایران اسلامی در محافل بین‌المللی، از وارد آمدن فشار بر هموطنان تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عزم راسخ دولتمردان برای خانه‌دار کردن همه مردم تا قبل از پایان کار دولت دهم خبر داد و گفت: استانداران سراسر کشور از سوی رئیس جمهور موظف شده‌اند خود بر تمام مراحل ساخت و آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر و همچنین قیمت‌ها و روند پیشرفت کارها کنترل داشته باشند.

شهبازی در ادامه اظهار داشت: مسئولان استان کردستان در چارچوب یک برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده مصمم به پیگیری و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام دولت در استان هستند.

استاندار کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد مدیران اجرایی دولت خدمتگزار بتوانند از یک سو با برقراری یک ارتباط دوسویه، صمیمی و توام با احترام با مردم موجبات خشنودی خداوند از خود را فراهم کرده و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه تا سرحد امکان نسبت به ساختن ایرانی آباد، مستقل و سرافراز همت کنند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول