به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا آرمان ظهر امروز در جشنواره استانی الگوهای نوین یاددهی و یادگیری اظهار داشت: در بحث الگوهای نوین تدریس تأکید بر چهار ستون یادگیری است که از سوی سازمان یونسکو معرفی شدهاند.
وی افزود: نخستین الگوی نوین یادگیری تأکید بر دانستن است که در آموزش و پرورش فقط در این یک مورد زحمت زیادی کشیده میشود.
آرمان ابراز داشت: دومین الگوی نوین یادگیری تأکید بر زیستن است در اینجا درس مهارتهای زندگی مطرح میشود.
وی گفت: سومین الگوی نوین یادگیری تأکید بر یادگیری برای انجام دادن است که اغلب یادگیری برای بچهها کاربردی نیستند.
آرمان بیان کرد: چهارمین الگویی نوین یادگیری تأکید برای با هم زیستن است، آن چه که امروز ما با آن مشکل داریم.
وی عنوان کرد: سه نوع محیط یادگیری انفرادی، رقابتی و همیاری در کلاس درس داریم.
آرمان تصریح کرد: تأکید نوین تدریس بر شناخت دانشآموزان است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: دانشآموزان از نظر خودشیفتگی به سه دسته خودشیفتگی بالا، خودشیفتگی متعادل و خودشیفتگی کم تقسیم میشوند.
آرمان بیان داشت: افراد خودشیفته بسیار در برابر مشکلات شکننده بوده و افرادی که خودشیفتگی پایینی دارند، دچار حقارت هستند.
وی گفت: برای آموزش دانشآموزان باید سه فاکتور مسائل عاطفی، استعداد، توانایی و هوش و نحوه آموزش را مدنظر قرار دهیم.
انتهای پیام/ب30/ژ1001