اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل فعالیت مشترک پلیس و شهرداری رشت

50 درصد تلفات رانندگی رشت کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی حوزه معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: به دلیل فعالیت مشترک پلیس و شهرداری و کاهش 50 درصدی تلفات رانندگی رشت، رئیس پلیس راهور گیلان خواستار تجلیل از این نهاد شد.

50 درصد تلفات رانندگی رشت کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا پنجه‌ای ظهر امروز در جلسه حمل و نقل و ترافیک شهرداری این شهر با اشاره به اینکه رئیس پلیس راهور گیلان خواستار تجلیل از حوزه معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت شده است، اظهار کرد: تقی امینی رئیس پلیس راهور گیلان با ارسال نامه‌ای خواستار قدردانی از این حوزه شده است.

وی با اشاره به درخواست رئیس پلیس راهور استان افزود: با پیگیری‌های همه جانبه پلیس راهور مرکز استان و همکاری حوزه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری رشت در سال 90 اقدام‌های زیادی صورت گرفته است.

وی، نصب علایم و چراغ فرمان در تقاطع‌های فاقد چراغ، سرعت‌کاه در کمربندی‌های شهر رشت، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ایجاد تقاطع‌های غیر هم‌سطح و جداسازی معابر دو طرفه در 70 نقطه از سطح شهر رشت را از جمله این فعالیت‌ها برشمرد.

این مسئول، افزود: با نصب علایم مذکور در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد و در اردیبهشت 14.9 درصد کاهش متوفیات ناشی از حوادث رانندگی را شاهد بوده‌ایم که نشانه تلاش و پیگیری‌های رئیس پلیس استان و همکاری همه جانبه حوزه معاونت برنامه‌ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت است.

وی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه این روند در ماه‌های آینده فوتی‌های تصادفات رانندگی در رشت کاهش بیشتری پیدا کند که به همین منظور رئیس پلیس راهور استان خواستار قدردانی از حوزه معاونت مذکور شده است.

‌انتهای پیام/خ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول