اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

پلیس توان نیرویی برای اجرای طرح زوج و فرد ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی دیگر توان نیرویی برای اجرای طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی اصفهان ندارد و اجرای مناسب آن به فراهم بودن تمام زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای اجرای طرح زوج و فرد نیازمند است.

پلیس توان نیرویی برای اجرای طرح زوج و فرد ندارد

حسین غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر توقف طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی اصفهان اظهار داشت: براساس مصوبه شورای ترافیک در سال 1389 برخی از سازمان‌های مربوطه موظف به تأمین تجهیزات، امکانات و زیر‌ساخت‌های لازم برای نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون تنها پلیس راهنمایی و رانندگی به تعهدات خود در راستای اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان عمل کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بسیاری از نیرو‌های راهنمایی و رانندگی برای اجرای این طرح در اصفهان به کار گرفته شده‌اند و صحبتی مبنی بر عدم اجرای طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی اصفهان از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام نشده است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و آغاز سفر‌های تابستانی تعداد بسیاری از مردم به حاشیه زاینده‌رود می‌آیند و با توجه به این موضوع پلیس راهور ناچار است که درصد بسیاری از نیرو‌های خود را در نقاط شهر مستقر کند.

وی با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد با استفاده از نیرو‌های انسانی قابل اجرا نیست، ادامه داد: در صورت وجود دوربین‌های تصویری و امکانات مکانیزه، کنترل این طرح نیز به صورت سریع‌تر و آسان‌تر صورت می‌گرفت.

غلامی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی دیگر توان نیرویی برای اجرای طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی اصفهان ندارد و اجرای مناسب آن به فراهم بودن تمام زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای اجرای طرح زوج و فرد نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد به صورت کامل در اصفهان منتفی نمی‌شود، افزود: افرادی که به محدوده ترافیکی شهر وارد شوند براساس قوانین و مقررات جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول