اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

برقراری 22 هزار تماس مردم رشت با پلیس 110

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رشت گفت: در اردیبهشت امسال بیش از 22 هزار فقره تماس مردمی با ماموران پلیس 110 در شهرستان رشت برقرار شد.

برقراری 22 هزار تماس مردم رشت با پلیس 110

محمد حسین کارگر نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم این شهرستان با پلیس 110 اظهار کرد: در اردیبهشت امسال تعداد 22 هزار و 633 فقره تماس مردمی با پلیس 110 شهرستان رشت برقرار شد که به دنبال آن مردم موضوعاتی مانند تصادف، درگیری و نزاع، فوت مشکوک و.. را به پلیس اطلاع دادند.

وی، با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: تماس‌های مردم رشت با پلیس 110 در اردیبهشت امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته و این امر نشانه اعتماد و افزایش همکاری مردم با پلیس و نقش موثر پلیس در رسیدگی به شکایت‌های مردم است.

کارگر نیا در باره سرقت‌های اتفاق افتاده در اردیبشهت امسال، اذعان کرد: با تلاش ماموران فرمانده انتظامی رشت و ارتقای هوشیاری مردم در زمینه حفظ و حراست از اموال شخصی، شاهد کاهش 10درصدی وقوع سرقت در مدت مذکور بودیم که امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی پلیس را ضامن برقراری نظم و امنیت جامعه خواند و تصریح کرد: اعتماد مردم به پلیس موجب گسترش  هرچه بیشتر امنیت در جامعه می‌شود و اگر مردم به هر دلیلی از ارتباط با ماموران پلیس که مسئولیت حفاظت از جان و مال مردم را برعهده دارند امتناع کنند کنترل جرایم  و برخورد با مجرمان بسیار سخت می‌شود ضمن اینکه در این بین بیشترین آسیب نیز مردم را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول