اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 مربی ژیمناستیک از سراسر کشور

کلاس ارتقای درجه مربیان هنری کشور در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان گفت: کلاس ارتقای درجه مربیان ژیمناستیک هنری آقایان کشور با حضور 40 مربی در زنجان برگزار می‌شود.

کلاس ارتقای درجه مربیان هنری کشور در زنجان برگزار می‌شود

جواد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مربیان شرکت‌کننده در کلاس ارتقای درجه گزینش شده هستند، اظهار داشت: این مربیان بین سه تا 10 سال سابقه فعالیت در ورزش ژیمناستیک را دارند.

وی تعداد مربیان حاضر در کلاس ارتقای درجه 3 به 2 را در زنجان 40 نفر اعلام کرد و افزود: شاهرخ‌نور که سابقه عضویت و مربیگری در تیم ملی را دارد از طرف فدراسیون ژیمناستیک برای تدریس در این کلاس اعزام می‌شود.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان اضافه کرد: کلاس ارتقای درجه مربیان نیز از امروز برگزار می‌شود.

وی دیگر برنامه هیئت ژیمناستیک استان زنجان را برگزاری مسابقات انتخابی برای شرکت‌کنندگان در مسابقات باشگاهی لیگ برتر اعلام کرد و گفت: افراد محدودی در حدود 10 تا 12 نفر که با سابقه هم هستند می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

سالک با اشاره به آغاز کلاس‌های آموزشی از 15 خرداد ماه در سطح استان زنجان ادامه داد: این کلاس‌ها برای رده سنی چهار تا شش سال و ارائه آموزش‌های مهارتی و حرکتی که در واقع حرکات پایه‌ای برای کودکان محسوب می‌شود، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کلاس‌های عادی آموزشی برای دیگر رده‌های سنی از جمله بزرگسالان برای سطح‌بندی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان تاکید کرد: آزمون سطح‌بندی نوجوانان و جوانان استان نیز در موعد مقرر برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی استانی نیز در اوایل تیرماه برگزار می‌شود، افزود: مسابقات انتخابی نوجوانان استان زنجان در خرم‌دره و جوانان پسر در ابهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی استانی برای بانوان نیز برگزار می‌شود، افزود: مسابقات انتخابی بانوان در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

سالک با اشاره به عضویت محمد سکاکی در تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران گفت: سکاکی به منظور شرکت در مسابقات جهانی شش خرداد ماه به صوفیه بلغارستان سفر می‌کند.

وی آزمون داوری درجه یک، 2 و کلاس توجیهی برای داوران و همچنین کارگاه ویژه اولیای ورزشکاران در مورد روانشناسی و تغذیه را از دیگر برنامه‌های هیئت ژیمناستیک استان زنجان برشمرد.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان زنجان اضافه کرد: کلاس مربیگری رشته ترامپلین آقایان نیز در روزهای 25 تا 31 خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد ورزشکاران فعال ژیمناستیک در سطح استان زنجان گفت: آمار ورزشکاران بیمه شده در این ورزش حداقل 2 هزار و 600 نفر است.

سالک آمار ورزشکاران اعلام شده را مربوط به ورزشکارانی دانست که بیمه پزشکی ورزشی مربوط به اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان را دارند و در اصطلاح سازمان‌یافته هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول