اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان تهران مرکز ری خبر داد

برگزاری یادواره هنری مفاخر ری

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان تهران مرکز ری با اشاره به وجود مفاخر بسیار در شهرستان ری گفت: یادواره مفاخر ری را با طرحی که در شأن و جایگاه چهره‌های ماندگار این شهرستان باشد، برگزار می‌کنیم.

برگزاری یادواره هنری مفاخر ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الله ناظری صبح امروز در نشست صمیمی با امام جمعه شهرری که به منظور بررسی مفاخر ری برگزار شده بود، اظهار داشت: خیلی از اهداف و فعالیت‌های ما خواست مقام معظم رهبری است و ما فرمایشات و منویات ایشان را دنبال می‌کنیم و بسیار ارزنده است که بسیاری از نهادها در این راستا به ما یاری رسانند.

وی عنوان کرد: به دلیل وجود مفاخر زیاد در شهرستان ری، طرحی را در ارتباط با مفاخر ری آغاز کردیم زیرا تاکنون درباره مفاخر این شهرستان، بسیار گذرا و ناقص و خیلی مختصر کار شده است و ما در صدد هستیم طرحی را اجرا کنیم که در شأن و جایگاه مفاخر گرانقدر ری باشد.

سرپرست حوزه هنری استان تهران مرکز ری از برگزاری یادواره هنری مفاخر ری خبر داد و گفت: درصدد هستیم موضوع چهره‌های ماندگار این شهرستان را در ژانرهای مختلف هنری مانند تئاتر خیابانی، عکاسی، داستان و ... و همچنین هنرهای روزی که خواست مردم است، به عرصه ظهور بگذاریم.

ناظری اضافه کرد: این هنرها بسیار ابزار خوبی است که می‌شود از آنها در راستای رسیدن به اهداف خودمان بهره بگیریم و به مردم ارائه دهیم.

وی بیان داشت: برای آنکه متون داستان‌های تئاتر خیابانی حرفه‌ای و وزین باشد، حوزه هنری آن را تنظیم می‌کند تا بتوان مفاخر ری را به نحو احسن به مردم بشناسانیم.

سرپرست حوزه هنری استان تهران مرکز ری با اشاره به اولویت‌های حضور مفاخر ری در این یادواره بیان داشت: دایره مفاخر ری بر این اساس است که این چهره‌های ماندگار در کجا مدفون هستند، چه کار مهمی در ری انجام داده‌اند و در ری زاده شده و زادگاهشان این شهرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ماندگاری آثار این یادواره و جذب مردم به سمت آن، عملیات اجرایی این طرح را با دو تن از مفاخری که توانایی‌های داستانی قوی و قابلیت‌های پرداخت بیشتری دارند آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول