اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد سمنان خبر داد

بررسی 46 پرونده راه‏اندازی مراکز فرهنگی و هنری در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان اعلام کرد: با حضور کارشناسان، 46 پرونده ارائه شده برای راه‏اندازی مراکز فرهنگی و هنری در این شهرستان بررسی شد.

بررسی 46 پرونده راه‏اندازی مراکز فرهنگی و هنری در سمنان

محمدرضا خطیبی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: این تعداد پرونده از سوی متقاضیان دریافت مجوزهای لازم به منظور راه‏اندازی و آغاز فعالیت مراکز فرهنگی و هنری در سمنان ارائه شده بود که با حضور کارشناسان امر بررسی شد.

وی با بیان اینکه شخصاً در نشست بررسی پرونده‏های راه‏اندازی مراکز فرهنگی و هنری در سمنان حضور داشته است، ادامه داد: کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، با دقت خاصی پرونده‏های متقاضیان را بررسی کردند و در این راستا، مجوزهای لازم پس تأیید نهایی صادر می‏شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان گفت: این پرونده‏ها در زمینه‏های مختلفی ارائه شده بود که درخواست تأسیس و راه‏اندازی چاپخانه، مؤسسه تک منظوره قرآنی و کانون آگهی و تبلیغات از جمله آنها بود.

خطیبی بیان کرد: در همین نشست، یک پرونده دیگر نیز با نظر کارشناسان فرهنگی و هنری تمدید شد برخی از پرونده‏های دیگر نیز به تأیید رسید.

وی تصریح کرد: تعدادی از پرونده‏های تشکیل شده برای تکمیل شدن به هیئت تجدید نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان ارجاع شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان هم‌چنین به سیاست‏های جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که اخیراً ابلاغ شده است، اشاره کرد و گفت: براساس این سیاست‏ها، شهرستان‏محوری در رأس امور قرار گرفته و بسیاری از وظایف به شهرستان‏ها واگذار شده است.

خطیبی ادامه داد: واگذاری برنامه‏ها و خدمات فرهنگی و هنری به شهرستان‏ها و اجرای مطلوب این سیاست بدون شک در ارتقای فرهنگ و هنر سمنان مؤثر خواهد بود.

وی در عین حال افزود: این امر سبب تسریع در زمان مراجعان و نیز بومی‏سازی فعالیت‏ها می‏شود.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول