اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قول معاون استاندار خراسان‌رضوی برای ایجاد راه پیست اسکی شیرباد

حسین‌پور: منطقه شیرباد چناران قابلیت قطب گردشگری ورزشی استان را دارد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه راه دسترسی به پیست اسکی شیرباد احداث می‌شود، گفت: منطقه شیرباد چناران قابلیت قطب گردشگری ورزشی استان را دارد.

حسین‌پور: منطقه شیرباد چناران قابلیت قطب گردشگری ورزشی استان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکی خراسان‌رضوی، سعید حسین‌پور در بازدیدش از پیست اسکی شیرباد که با حضور رضا عبدالملکی، معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی، حسینی فرماندار شهرستان چناران و رئیس هیئت اسکی استان انجام شد، از تصمیم استانداری خراسان‌رضوی برای ساخت راه منتهی به این پیست خبر داد.

حسین‌پور با بیان اینکه باید به قابلیت‌های ویژه منطقه شیرباد توجه شود، تصریح کرد: پس از برآورد هزینه و ارائه مطالعات دقیق‌تر آماده‌ایم تا مسیر منتهی به این پست را احداث کنیم.

وی افزود: باید به قابلیت‌های دیگر منطقه شیرباد به غیر از اسکی هم توجه کرد تا دیگر ورزشکاران از قبیل کوهنوردان، یخ نوردان، اتومبیل‌رانان، موتورسواران، دوچرخه‌سواران کوهستان و قایقرانان نیز بتوانند از این منطقه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: منطقه شیرباد قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی را دارد.

معاون فنی و عمرانی استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون از امکانات این پیست اطلاعاتی نداشتم اما امروز شاهد برپایی تجهیزات خیلی خوبی در این مکان بودم که با ارتفاع مناسب این نقطه و آب و هوای خوب، بارش‌های فراوان و ماندگاری زیاد برف و دسترسی‌های ایجاد شده می‌تواند برای فعالیت‌های اسکی و ورزش‌های زمستانی و فعالیت‌های جنبی دیگر ورزشی فرصت‌های خوبی ایجاد نمود تا این منطقه تبدیل به تفرجگاه بزرگی گردد.

وی افزود: وجود دره‌های زیبا، چشمه و کوه‌های مرتفع همراه با هوای پاک همگی اجزای یک منطقه گردشگری هستند که در این مکان وجود دارد که امیدواریم با کمک مجموعه ورزشی استان و دیگر هیئت‌ها بتوانیم حمایت‌های خود را در قابل اعطای مجوز‌ها و اعتبارات در این بخش داشته باشیم تا منطقه دست‌خوش تحول بزرگی شود.

حسین‌پور ادامه داد: این نوید را به همه علاقه‌مندان به ورزش و به خصوص اسکی را می‌دهم که پس از مطالعات دقیق برای ایجاد راه مناسب و ایمن به پیست اسکی، این مکان در زمستان قابل استفاده عموم مردم و ورزشکاران شود تا شاهد نشاط و شور مردم عزیز باشیم.

در ادامه این بازدید علیرضا مختارزاده، رئیس هیئت اسکی استان خراسان‌رضوی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در منطقه شیرباد و احداث پیست اسکی خاطرنشان کرد: ما سالیان زیادی منتظر چنین اتفاقی بودیم که با همت موسسین و سرمایه‌گذاران مجموعه اسکی شیرباد جامه عمل پوشید و اکنون ادامه کار نیازمند پشتیبانی مسئولان استانی است.

وی افزود: تنها با ایجاد راه مناسب می‌توان از استعداد طبیعی این منطقه به صورت‌های گوناگون استفاده کرد تا جوانانی ورزشکار، شاداب و پر شور و نشاط تربیت کنیم.

رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی تاکید کرد: تنها خواهش علاقه‌مندان این ورزش از مسئولان استان این است که با در اختیار گذاردن اعتبارات لازم و ایجاد راه، موجبات آغاز به کار مجموعه شیرباد را در فصل اسکی سال 91 فراهم آوردند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول