اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 21 کوهنورد زن و مرد صورت گرفت

صعود کوهنوردان یاسوجی به قلل دنا به یاد سوم خرداد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از صعود 21 کوهنورد زن و مرد یاسوجی به قلل دنا به یاد سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

صعود کوهنوردان یاسوجی به قلل دنا به یاد سوم خرداد

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مسابقات انتخابی تکواندو بانوان استان با قهرمانی تیم تکواندو بانوان یاسوج به پایان رسید.

وی گفت: در این مسابقات که با حضور تیم‌های گچساران، کهگیلویه و یاسوج با حضور 40 نفر از تکواندوکاران بانو در محل خانه تکواندو شهر یاسوج برگزار شد در پایان خانم‌ها سید زهرا جعفری‌پور، سحر خلیفه، زهرا غلامی، فرانک زمانی، اشرف خاکشار، زهره عطاءالهی و ژاله شهریور در اوزان هشت‌گانه با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتند.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در قسمت تیمی نیز یاسوج اول شد و تیمهای گچساران و کهگیلویه دوم و سوم شدند.

 

* در گرامیداشت سوم خرداد کوهنوردان یاسوجی به دنا سی صعود کردند

 

قنبرزاده در ادامه به سایر رویدادهای ورزش این استان اشاره کرد و افزود: در گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تعدادی از کوهنوردان یاسوجی به کوه‌گل دنا صعود کردند.

وی گفت: این صعود با حضور 21 نفر از اعضای هیئت کوهنوردی استان و شهر یاسوج و به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر از مسیر تنگ گنجه‌ای به منطقه کوه گل در خط‌الرأس شرقی انجام شد.

این مسئول افزود: کوهنوردان پس از دو روز به ارتفاعات کوه گل صعود و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر فراز این کوه به اهتزاز درآوردند.

 قنبرزاده عنوان کرد: در این صعود 14 نفر از آقایان و هفت نفر از بانوان حضور داشتند.

این مسئول در ادامه گفت: همچنین به همین مناسبت تعداد 15 نفر از کوهنوردان شهرستان کهگیلویه از مسیر سرفاریاب به کوه ساورز را فتح کردند.

وی اضافه کرد: کوه ساورز از قلل شهرستان چرام و با ارتفاع 3 هزار و 200 متر یکی از وسیع‌ترین و زیباترین منظره لاله‌های واژگون در کشور را دارد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول