اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان خبر داد

صعود کوهنوردان کشور به قله آنالوجه تیران و کرون

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: این هیئت به مناسبت 15 خرداد صعود به قله آنالوجه تیران و کرون را در دستور کاری خود قرار داده است.

صعود کوهنوردان کشور به قله آنالوجه تیران و کرون

صغری حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با اینکه صعود به قله آنالوجه از صعود‌‌های مهم هیئت کوهنوردی استان اصفهان است با این حال باز هم امکان تغییر مکان این صعود وجود دارد.

وی گفت: تجربه نشان داده است که در صعود‌های کشوری مانند آنالوجه که علاقه‌مندان از سراسر ایران در این صعود شرکت‌ می‌کنند باید پذیرای دست‌کم 300 تا 400 نفر شرکت ‌کننده باشیم.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان با اشاره به مراسم تجلیل از پیشکسوتان کوه‌نوردی که به مناسبت روز زن و مادر و در کوه صفه برگزار شد، تصریح کرد: در این مراسم از تعداد 15 نفر از بانوان پیشکسوت کوهنوردی استان اصفهان تجلیل شد.

وی بیان داشت: در مراسم تجلیل از بانوان پیشکسوت کوهنوردی استان اصفهان یک لوح تقدیر و یک جفت دستکش پولار به آنها اهدا شد.

حسنی برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان کوهنوردی را نشانه احترام هیئت کوهنوردی استان اصفهان به این ورزشکاران عنوان کرد و اظهار داشت: این مراسم فرصت مناسبی است تا کوهنوردان جوان با زحمات این پیشکسوتان که در گذشته با حداقل امکانات به کوهنوردی می‌پرداختند آشنا شوند.

به گزارش فارس، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان کوهنوردی استان اصفهان هدیه‌ای به رسم یادبود به همه شرکت‌ کنندگان در این جلسه اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول