اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

کوهنوردان اصفهان رهسپار شهر لاله‌های واژگون می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: این هیئت فردا ورزشکاران خود را به صورت خانوادگی برای حضور در جشنواره لاله‌های واژگون، رهسپار خوانسار می‌کند.

کوهنوردان اصفهان رهسپار شهر لاله‌های واژگون می‌شوند

سیدمجتبی غلافگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در جشنواره لاله‌های واژگون خوانسار حدود 40 نفر از کوهنوردان اصفهانی حضور دارند.

وی  تاکید کرد: در هفته آینده صعود به قله شهباز اراک توسط هیئت کوهنوردی استان اصفهان انجام می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان اظهار داشت: صعود به قله شهباز در روز پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این سفر به صورت اختصاصی صورت می‌گیرد، بنابراین تعداد شرکت‌کنندگان این صعود در حدود 15 نفر است.

وی با بیان اینکه هیئت کوهنوردی استان اصفهان به زودی دیدار از هیئت کوهنوردی شهرستان فریدن را انجام می‌دهد، اظهار داشت: این بازدید به دلیل ارتقای سطح کاری هیئت کوهنوردی شهرستان فریدن صورت می‌گیرد.

غلافگر در مورد تفاهم‌نامه منعقده بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت کوهنوردی این استان گفت: مبلغ در نظر گرفته شده برای هیئت کوهنوردی استان اصفهان حدود 100 میلیون تومان است که البته باید دید در عمل به چه اندازه به حساب هیئت واریز می‌شود.

وی گفت: در پایگاه قهرمانی که قرار است در خیابان جابر انصاری احداث شود قول ساخت یک دیواره سنگ نیز به هیئت کوهنوردی استان اصفهان داده شده است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول