اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

رئیس مجلس از شعبات اخذ رای در حرم حضرت عبدالعظیم بازدید کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از شعبات اخذ رای مستقر در این آستان بازدید کرد.

رئیس مجلس از شعبات اخذ رای در حرم حضرت عبدالعظیم بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی لاریجانی ظهر امروز ضمن تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، به زیارت محدث عالیقدر حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان مجاور رفت. 

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن زیارت حضرت عبدالعظیم و مرقد شریف امامزادگان واجب‌التعظیم این بارگاه ملک پاسبان از شعبات اخذ رای مستقر در این بارگاه ملکوتی بازدید کرد.

علی لاریجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حداکثری مردم در دومین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات و حسن توجه به انتخاب خود سرنوشت آینده خود را رقم می‌زنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بسزای حضور حداکثری مردم در انتخابات و دستاوردهای آن برای کشور گفت: حضور حداکثری مردم در نخستین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی سبب شد در نشست 1+5 استانبول در زمینه هسته‌ای یک گام به جلو برویم و قطعا حضور حداکثری مردم در این دوره نیز تاثیرگذار بوده و ثمرات خوبی را در زمینه داخلی و خارجی برای کشور به‌ همراه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه آرای بالای هر نماینده سبب اعتبار و تاثیرگذاری بیشتر وی در مجلس می‌شود، گفت: بالطبع فردی که با 3 میلیون رای وارد مجلس می‌شود یک جور و فردی که با 100 هزار رای وارد مجلس می‌شود به شکلی دیگر می‌‌تواند موارد و درخواست‌ها را پیگیری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تاثیر بسزایی دارد، عنوان کرد: همانگونه که آرای بالا برای نمایندگان بهتر است، نمایندگانی که آرای بیشتری دارند نیز با توان بیشتری می‌توانند از حقوق و درخواست‌های مردم صیانت کنند.

علی لاریجانی همچنین با حضور در مسجد حضرت رسول (ص) در نازی‌آباد در منطقه جنوب تهران از این شعبه نیز بازدید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه در مرحله نخست در حوزه انتخابیه قم رای داده بود در این مرحله نمی‌توانست در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر رای دهد.‌

با توجه به حضور پرشور و با نشاط مردم از یک ساعت قبل از آغاز رای‌گیری در پای صندوق‌های اخذ رای در حال حاضر پنج شعبه اخذ رای از بین 406 شعبه اخذ رای شهرستان ری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مستقر هستند. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول